Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U Srbiji napravljen najduži Mille-feuille kolač

    U susret „Danu sopstvenog poslovanja“, koji kompanija „METRO Cash & Carry Srbija“ organizuje širom sveta svake godine, napravljen je 50 metara dugačak kolač „Hiljadu listova“ (Mille-feuille).

    Svoju kreativnost u pripremi kolača pokazalo je 50 mladih kuvara i poslastičara Junior Chefs Club-a Srbije, kao i 20 učenika i nastavnika Ugostiteljsko-turističke škole Beograd.

    Generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija Roberto Mankuzo rekao je da je ta kompanija kao jednu od svojih glavnih misija postavila blisku saradnju sa preduzetnicima, jer su „svesni da je uspeh samostalnog poslovanja, uspeh svih“.

    „Preduzetnički duh predstavlja ključni pokretač razvoja svake privrede. Bez snažne podrške preduzetnicima ne možemo imati ni napredak, ni inovacije, pa samim tim ni održivost kvaliteta u bilo kojoj sferi poslovanja“, istakao je Mankuzo.

    „Dan sopstvenog poslovanja“ posvećen je milionima preduzetnika širom sveta, za koje METRO radi i neprestano nastoji da bude pouzdan partner u unapređenju njihovog poslovanja.

    METRO, kako kažu, nije jedina kompanija koja prepoznaje značaj koji velike kompanije na tržištu imaju u ohrabrivanju i podržavanju preduzetnika. Iz Coca-Cola HBC Srbija kao partner na tom projektu, takođe ističu njegovu važnost.

    Generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija je Svetoslav Atanasov rekao je da je taj projekat „fantastična prilika da se skrene pažnja javnosti na mala preduzeće koja su važan aspekt lokalnog ekonomskog razvoja i direktan odgovor na stopu nezaposlenosti u Srbiji.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE