Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ova država nagrađuje POSLUŠNE turiste: EVO kakve im mogućnosti pruža

    „Palau Legacy Project“ pokrenuo je novu kampanju za edukaciju ljudi o tome kako da poštuju životnu sredinu zemlje i lokalnu kulturu u Palau. Turisti će od sada moći da uživaju u svim čarima ove male ostrvske države, ali će morati da poštuju njenu tradiciju i prirodu.

    Kampanja pod nazivom „Ol’au Palau“ koju je kreirao Host/Havas, dodeljuje turistima koji pokazuju dobro ponašanje i poštuju kulturu na ostrvu. Oni mogu da koriste ove bodove da dožive iskustva koja su ranije bila dostupna samo Palauancima.

    Ovi poeni se mogu akumulirati u aplikaciji Ol’au Palau. Oni mogu koristiti mogućnosti kao što su nadoknađivanje njihovog ugljeničnog otiska pomoću ličnog kalkulatora ugljenika, korišćenje kreme za sunčanje bezbedne za grebene i posećivanje preduzeća koja smanjuju svoj uticaj na kulturu životne sredine.

    Poeni će takođe biti dodeljeni turistima koji posećuju određene kulturno značajne turističke lokacije, jedu lokalnu hranu održivog izvora, učestvuju u projektima regenerativnog turizma u zajednici i izbegavaju plastiku za jednokratnu upotrebu.

    Kada sakupe dovoljno bodova, ljudi mogu da razmene ove poene da pristupe određenim delovima ostrva, upoznaju lokalne starešine i obilaze istorijske lokacije, pešače van utabanih staza, posećuju sela i ručaju sa zajednicom, tradicionalno pecaju i plivaju u skrivenim pećinama.

    Kampanja je nastala nakon što je istraživanje pokazalo da 90 odsto ljudi želi da doživi prirodno okruženje i kulturu destinacije i nauči kako da je sačuvaju i zaštite tokom svog boravka. Pored toga, 87 odsto ljudi je reklo da bi potrošilo više za odmor u destinaciji koja ima netaknutu, zaštićenu životnu sredinu i kulturu.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Ol’au Palau (@olaupalau)

    Oko 89 odsto ljudi je takođe reklo da bi bilo više zainteresovano za posetu zemlji sa ovom vrstom programa nagrađivanja, i da bi učešće učinilo da se osećaju dobro na svom odmoru. Pored toga, 85 odsto turista je reklo da bi ova ideja kod njih bila veća verovatnoća da će se pozitivno ponašati kada posete neku zemlju.

    Turisti zaobišli Palau tokom pandemije

    „Turistička industrija Palaua je teško pogođena pandemijom jer skoro dve godine nijedan posetilac nije ušao u Palau. Uprkos ekonomskom uticaju, turistički sektor Palaua je odlučan da se drži svoje strategije ekoturizma visoke vrednosti i pronađe način da se održivo oporavi od pandemije“, rekao je Alan T. Marbou, član odbora Uprave za posetioce Palaua i bivši predsednik Korora Državna vlada, prenosi The Drum.

    „Pokretanjem Ol’au Palaua dobijamo da nagradimo naše najsavesnije goste i zaštitimo naše najcenjenije turističko bogatstvo: naše netaknuto okruženje i jedinstvenu kulturu. Pandemija je našoj planeti pružila preko potreban poziv za buđenje i priliku da vidimo šta je sve moguće kada priroda ima priliku da se ponovo izbalansira. Nadamo se da će Ol’au Palau navesti više destinacija da razmišljaju o pravim troškovima turizma i da preispitaju koga nagrađuju svojim najboljim iskustvima.”

    Palau, turisti (Pixabay)

    Projekat nasleđa Palaua je ranije dao obećanje koje posetioci treba da potpišu pečatom za vizu na svojim pasošima. Pečat, koji ocrtava obećanje da će Palau pomoći da zaštiti svoju životnu sredinu, deluje kao sporazum o ulasku u malu zemlju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE