Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tamara Vučić u Parizu predstavlja prvi nacionalni parfem „Zemlja jorgovana“

    Povodom ovogodišnje modne manifestacije Serbian Fashion Day 2023, autorka projekta Vesna De Vinča je zajedno sa prvom damom Srbije Tamarom Vučić, predstavila prvi nacionalni parfem „Zemlja jorgovana“ (eng. „Serbia, the Land of Lilacs“), koji će biti kreiran u najstarijoj fabrici parfema na svetu Mejzon Doran u Parizu.

    Gospođa Vučić imala je na raspolaganju selekciju četiri mirisne note od kojih će jedna, po njenom izboru, ubuduće predstavljati nacionalni miris naše zemlje, nakon čega je zajedno sa gospođom De Vinča i vlasnikom parfimerije Bašarom Nasrijem, u čast ovog događaja, posadila drvo jorgovana ispred vile muzeja „Doran“.

    Autor ovog jedinstvenog parfema, koji pretenduje da postane simbol naše zemlje, je najstarija fabrika parfema „Mejzon Doran“, osnovana davne 1780. godine u predgrađu francuske prestonice.

    Fabrika koja je u 18. veku kreirala parfeme za francusku kraljicu Mariju Antoanetu i danas ostaje verni čuvar originalne misije svojih osnivača, nudeći 53 ekskluzivne esencije parfema.

    Vučić: Žena bez parfema – žena bez budućnosti

    „Parfemi imaju moć da naglase lepotu i jedinstvenost svakog pojedinca. Rekla bih da su parfemi izuzetno moćni, jer u treptaju oka mogu da vam vrate drage uspomene, da sačuvaju određene situacije ili ljude od zaborava. Podsetiću i na reči čuvene Koko Šanel koja je govorila da je žena bez parfema – žena bez budućnosti. Imajući to u vidu, primetno je da postoji konekcija između prošlosti i budućnosti, a ta suptilna konekcija je miris parfema koji će ostati i nakon što nas više ne bude“, rekla je supruga predsednika Republike Srbije gospođa Tamara Vučić.

    Predstavljanje nacionalnog parfema ima za cilj promociju srpske kulture i kreativnosti, čineći ovaj miris ambasadorom našeg bogatog kulturnog nasleđa u svetu.

    „Srbija je zemlja jorgovana, kao što je Holandija zemlja lala, i kao što je Japan zemlja trešnjinog cveta. Presrećna sam što se ostvaruje moj san da se projekat `Srbija, zemlja jorgovana` širi u domen fantastike mirisa jedne zemlje“, istakla je autorka projekta Vesna De Vinča i dodala da nije reč samo o parfemu, već o nacionalnom brendu koji će putem mirisa prenositi deo srpskog nacionalnog identiteta.

    Prvi parfem jedne zemlje

    Vlasnik najstarije fabrike parfema i istoimenog muzeja „Doran“ Bašar Nasri izražava duboku čast i zadovoljstvo što ima priliku da kreira nacionalni parfem Republike Srbije, a ujedno i prvi parfem jedne zemlje.

    „Kreiranje nacionalnog parfema nosi sa sobom veliku odgovornost, ali i poseban osećaj ponosa. Srbija je zemlja koja ima svoj jedinstveni identitet, sa izuzetnom kulturom i nasleđem. U procesu stvaranja ovog parfema, trudićemo se da zabeležimo esenciju te raznovrsnosti i da je prenesemo u miris koji će biti prepoznatljiv širom sveta“, izjavio je Bašar.

    Tema ovogodišnje manifestacije Serbian Fashion Day je život i delo velikog srpskog naučnika Nikole Tesle i realizuje se pod pokroviteljstvom supruge predsednika Republike Srbije gospođe Tamare Vučić i Ministarstva spoljnih poslova.

    Sada već tradicionalno modno okupljanje u samom srcu francuske prestonice okupiće renomirane srpske modne kreatore, poput Bate Spasojevića, Mladena Milivojevića Barona, Dejane Milosavljević i Jelene Mandić Urijel koja je dalji potomak čuvenog Nikole Tesle.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Boško Karanović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE