Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Svesni smo da klasičan koncertni muzički doživljaj više neće biti dovoljan“

    Za vreme korone Arena je bila bolnica. Po izlasku iz korone Arena je nastavila svoj život kao najveća regionalna dvorana.

    O sadržajima koji nas očekuju, kao i o novim načinima za njihovo plasiranje, razgovaramo sa Angelinom Milutinović, direktorkom marketinga, prodaje i komunikacija u Štark areni.

    • Po vašem mišljenju, da li će se industrija organizacije događaja vratiti na kolosek na kom je bila pre kovida, ili svoje postojanje i poslovanje nastavlja u nekom novom obliku?

    ‒ Polako i oprezno, industrija organizacije događaja se po svom sadržaju vraća na period pre kovida, ali na drugačijim platformama. Moderne tehnologije su omogućile da, pored doživljaja uživo, daju i virtuelni doživljaj putem raznih mobilnih aplikacija, prenosa uživo i snimanja kamerom putem mobilnih uređaja. Elektronske ulaznice sa QR kodom i snimanje koncerta dronovima postali su standard.

    Mislim da smo regionalno svi oprezniji sa korišćenjem robotike, VR i AR tehnologije, koje u razvijenom svetu već imaju primenu, ali sam uverena da će i taj segment vrlo brzo doći na red. Svi smo okrenuti mlađoj populaciji korisnika i svesni smo da klasičan koncertni muzički doživljaj više neće biti dovoljan.

    • Kada govorimo o smišljanju i organizaciji događaja, kako su globalni tokovi poskupljenja sirovina, transporta i nedostatka radne snage uticali na njih?

    ‒ Svakako su globalni tokovi uticali na cenu ulaznica, koje su sigurno za oko 50 odsto više nego u periodu pre korone i krize u Ukrajini, a pokazuju tendenciju daljeg rasta. Samim tim, platežna moć građana je sve niža, što povlači za sobom i kvalitet događaja koji možemo da ponudimo.

    • Kakvu strategiju je isplanirala Štark arena u nameri da se prevaziđu gubici izazvani kovidom?

    ‒ Korona je devastirala finansijsku stabilnost i likvidnost svih učesnika u ovoj industriji na globalnom nivou. Svako od učesnika uspevao je da iz svojih sredstava rezervi nekako preživi taj najgori period u radu, kojeg se nerado sećamo, ali nam je stalno na pameti da poteze koje dalje budemo vukli imaju veću dozu opreza. Arena je u tom periodu bila kovid bolnica, kada smo zajedno sa našim narodom delili najteže trenutke, a sve sa ciljem što bržeg oporavka i izlaska iz krize. Vratili smo se u rad juna 2021, kada smo oprezno krenuli sa radom organizujući sportske događaje uz stroge mere bezbednosti i zaštite.

    Prethodna godina je bila pun zalet da dostignemo 2019, a sada sa ponosom mogu da istaknem da će ova, 2023. godina biti rekordna po broju događaja.

    • Otkrijte nam događaje zakazane u Štark areni koji u organizacionom i materijalnom kontekstu predstavljaju krupan i značajan poduhvat?

    ‒ Svakako su to košarkaške utakmice Evro i ABA lige, koje su u prethodnoj sezoni punile tribine do poslednjeg mesta. Nastavićemo praksu da se u najvećoj dvorani u regionu odigravaju najveća sportska međunarodna takmičenja, ali i sajamske i kongresne manifestacije. Volimo da uvek ostavimo prostora i za ljubitelje koncertnih događaja, pa ćemo tako, pored koncerata Erosa Ramacotija, Skorpionsa, Brajana Adamsa, koji su već objavljeni, imati još nekoliko velikih muzičkih iznenađenja, koja će, svakako, nekoliko puta puniti Arenu do poslednjeg mesta.

    • Možemo li da govorimo o nekim inovacijama koje Arena planira da uvrsti u svoje procese i organizaciju?

    ‒ Pratimo svetske tokove i, u skladu sa mogućnostima, trudimo se da ih implementiramo u naše postojeće procese, a oni se prvenstveno odnose na poboljšanje kvaliteta celokupne usluge. Svesni smo da našim korisnicima dugujemo vrhunski sadržaj i izuzetnu uslugu, stoga se nadamo da će ih ubrzo naši posetioci i prepoznati.

    • Koja dešavanja u Areni su vam najinteresantnija privatno, kada ste gost, a ne zaposleni?

    ‒ Moje kolege i ja nemamo to zadovoljstvo gosta Arene da uživamo na događajima bez opreza, bez bojazni da sve protekne u najboljem redu i da naši posetioci odu zadovoljni. Naše zadovoljstvo, ushićenje, lično i profesionalno raste sa zadovoljstvom naših posetilaca. Odnos prema svim vrstama događaja maksimalno je profesionalan i izbegavamo da ih na bilo koji način delimo i klasifikujemo. Svako od nas zaposlenih, pa tako i ja, ima neku svoju listu događaja koje će zauvek pamtiti, ali se nadamo da će neki budući događaji zauzeti to mesto.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE