Sve prednosti korporativnog Wellnessa

Mnoge kompanije traže inovativne načine da se oduže zaposlenima, saradnicima i klijentima, da izgrade što bolje odnose i – na kraju – poboljšaju produktivnost i prihode.

Najbolji način da se zaposleni, klijenti i saradnici osećaju srećno, produktivno i zahvalno jeste pružanje benefita i poklona koji pozitivno utiču na njihovo zdravlje i kvalitet života.

Efikasan način da se to uradi jeste takozvani korporativni Wellness koji treba da pomogne u smanjenju nivoa stresa, simptoma depresije i očuvanju mentalnog i fizičkog zdravlja. Poznato je da je jedan od najčešćih okidača za loše mentalno zdravlje stres. To potvrđuje i istraživanje kompanije Gallup koja od 2006. godine ispituje nivoe negativnih emocija kod ispitanika i koja je u 2020. zabeležila najviše nivoa stresa i propratnih negativnih osećanja. Takođe je poznato da akumulacija stresa u organizmu, posebno na duži vremenski period, predstavlja okidač za loše fizičko zdravlje.

Poslednje tri godine u fokusu mnogih kompanija su pitanje pitanje stresa i istraživanje na koji način stres može negativno da utiče na prihode?

Skorašnje istraživanje Svetske zdravstvene organizacije pokazalo je da depresija, anksioznost i slični poremećaji koštaju globalnu ekonomiju oko jedan trillion dolara godišnje, zbog njihovog uticaja na produktivnost. U želji da se izbegnu ovakvi scenariji, benefiti zaposlenih koji se tiču mentalnog i fizičkog zdravlja naglo su postali predmet interesovanja kompanija. Mnoge kompanije razvile su Wellness programe za svoje zaposlene, ali i saradnike i klijente.

Prednosti korporativnog Wellnessa:

  1. Smanjivanje stresa i anksioznosti

    Svi radni ljudi nesumnjivo pate od visokog nivoa stresa i anksioznosti. Stres ne utiče samo na radnika, on takođe ima štetne efekte na dobar učinak kompanije. Efekti naprezanja u vezi sa poslom evidentni su u fizičkom zdravlju zaposlenih, mentalnom zdravlju i njihovom ponašanju. Redovni odlasci u Wellness i spa centre mnogo doprinose smanjenju ove anksioznosti i poboljšanju zdravlja i blagostanja.

  2. Poboljšanje morala zaposlenih

    Zaposleni očekuju da se prema njima postupa s poštovanjem, žele da zarade svoj pošten deo i ne žele da se uzimaju zdravo za gotovo. Korporativni Wellness programi pokazuju zaposlenima da ih kompanija stavlja na prvo mesto. Ovo, zauzvrat, poboljšava moral zaposlenih kada se vraćaju u kancelariju.

  3. Povećanje svesti o važnosti zdravlja

    Razumevanje implikacija nečijeg zdravlja – fizičkog i mentalnog – važan je korak u samousavršavanju i od velike je koristi za poslovnu produktivnost. Korporativni Wellness je vreme za edukaciju i prosvetljenje zaposlenih o prednostima tehnika opuštanja, vežbanja i zdrave ishrane.

  4. Smanjenje troškova

    Prosvetljenje koje pruža korporativni Wellness podići će zdravlje zaposlenih i smanjiti troškove u vezi sa zdravljem. To dugoročno znači manje odsustva osoblja i veću produktivnost. Trošenje novca na Wellness programe daje mnogo više dugoročnih prednosti od ostalih benefita.

  5. Poboljšanje opšteg zdravlja

Jednokratni spa dan je odličan početak za poboljšanje opšteg zdravlja, a oni zaposleni koji posećuju Wellness centre redovno i vraćaju se na tretmane uživaće u dugoročnim zdravstvenim beneficijama koje uključuju:

  • Smanjenje stresa i anksioznosti;
  • Poboljšanje digestivnih poremećaja;
  • Oslobađanje od bolova u zglobovima, leđima i celom telu;
  • Ublažavanje nesanice izazvane stresom;
  • Smanjenje učestalosti glavobolje ili migrene;
  • Lečenje povreda mekih tkiva;
  • Jačanje imuniteta i
  • Poboljšanje mentalnog fokusa.

Besplatno ili subvencionisano članstvo u Wellness ili fitness centru je ulaganje u fizičko i mentalno zdravlje zaposlenih. Vežba kao i opuštanje i nega nam daju energiju, pomažu nam da bolje spavamo i čine nas intelektualno oštrijim i kreativnijim. Vrednosti ovakvih vrsta pogodnosti su dvostruke: ne samo da čini da se zaposleni osećaju zbrinuto i voljeno, već takođe pomažu u produktivnosti! Utvrđeno je da su zaposleni koji doživljavaju veći nivo sreće motivisaniji u svom poslu.

Beneficije u vidu Wellnessa su takođe i ključni faktor u privlačenju i zadržavanju vrhunskih talenata za preduzeća. Zato napravite investiciju sa velikim povratom i pozovite Saruna Wellness već danas i dogovorite paket za svoje zaposlene. Pomažemo kompanijama u stvaranju srećnog i zdravog tima i osiguravamo da će svi raditi osveženi i podmlađeni.

Saruna Wellness & Spa je premium brend, sa više od 20 godina iskustva u Wellness i Fitness industriji. Saruna Wellness danas posluje na dve luksuzne i najmodernije opremljene lokacije – Skyline Kula i Hotel Crowne Plaza. Saruna Wellness odlikuju spa i fitness centri sa premium uslugom i tretmanima koji umiruju dušu i telo nizom holističkih Wellness aktivnosti. Saruna Wellness pruža zdrava rešenja za sve probleme modernog života i poslovanja. 

 

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Hiishii Photo/Lumina Image

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE