Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Suviše frekventno“: Novi mural na zidu FDU na temu ULICA

    FLUX autentični audio projekat, emitovao je tokom 9. i 10. novembra preko 27 sati govorno-muzičkog programa, sa kulturno-umetničkim, informativnim, edukativnim i zabavnim funkcijama.

    Predstavljene su priče i iskustva aktera iz oblasti aktivizma, ekologije, književnosti i mnogobrojnih predstavnika sa različitih umetničkih scena kako iz Srbije, tako i van nje.

    Tema ovogodišnjeg programa bila je ULICA i pod sloganom „Suviše frekventno“ objedinila je više različitih odlika koje prostor kao takav nudi. Emisije su koncipirane tako da ulicu prikažu kao mesto okupljanja, afirmisanja mnogih subkultura i pokreta, ali i prostora inspiracije i umetnosti. Povodom otvaranja FLUX-a organizovana je aktivnost čiji ishod predstavlja novi mural na zidu Fakulteta dramskih umetnosti.

    Tom akcijom, ostavljen je simboličan trag ovogodišnjeg programa ali istovremeno i uspostavljena saradnja sa kolegama sa drugih fakulteta Univerziteta umetnosti.

    Autor murala, Bojan Dimić ističe da za njega, pojam “FLUX ”najpre predstavlja tok, kretanje, pokret koji ne bi trebalo da se zaboravi.

    „Dve figure u vazduhu predstavljaju momentum koji mora biti zadržan kako ne bismo ispali iz igre, ako se setite lastiša sve će vam biti jasno. Druge dve figure u sredini su pokretači (radio talasi) koji u svom prvom planu koloristički odlaze u poslednji, ali sa nadom predstavljenom kroz čvrste linije figure koje se nalazi u vazduhu. Vraćaju se u prvi plan i predstavljaju glas koji je neophodan da se širi dalje. Apstrahovana pozadina je likovni element iskorišćen radi boljeg predstavljanje dinamike i stvaranje prostora u kojem se često možemo pogubiti, ali ako malo bolje oslušnete pravi put vas uvek zove.“

    Ovakav iskorak ne bi bio moguć bez podrške Roma Company, koja je kolegama sa Fakulteta likovnih i Fakulteta primenjenih umetnosti obezbedila sve potrebne materijale za realizaciju murala. Tim povodom, Jelena Anđelković, menadžerka za komunikacije u Roma Company rekla je sledeće:

    Neizmerno mi je drago da smo kao društverno odgovorna kompanija prepoznali značaj projketa koji su ovi mladi ljudi pokrenuli. Roma Company smatra da je veoma važno ulagati mlade I njihovu kreativnost kao I u lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo. Ovo je samo jedan u nizu od projekata kojim želimo da damo podršku novim idejama i inovacijama”.

    FLUX je autentični audio projekat, periodična radio stanica, koja se realizuje u okviru studijskog programa Katedre za menadžment i produkciju pozorišta, radija i kulture, uz saradnjom sa Katedrom za snimanje i dizajn zvuka i Katedrom za glumu, Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu uz mentorstvo profesora i saradnika u nastavi. FLUX postoji kako bi omogućio mladim budućim profesionalcima da za svoje vršnjake kreiraju kvalitetan radijski sadržaj koji mami, provocira i odgovara na aktuelna pitanja današnjice.

    Tradicija FLUX radija postoji već 13 godina i kao svim prethodnim generacijama rad na ovom projektu za nas je predstavljao važno iskustvo kroz koje smo primenili teorijska znanja, sklopili značajne saradnje sa kolegama sa drugih katedri ali i ostavili trag na našoj medijskoj sceni. Nadamo se da će se potencijal i publika Flux Radija iz godine u godinu množiti.

    Posebno se zahvaljujemo na podršci ovogodišnjim prijateljima projekta, Coca Cola Srbija i Pizza Fabrika, kao i svim medijskim partnerima koji su prepoznali vrednosti FLUXA i omogućili da one budu vidljivije, navodi se u saopštenju.

    Za one koji nisu uspeli da isprate program tokom emitovanja uživo, sve emisije postavili smo na MixCloud nalog, kom je moguće pristupiti putem sledećeg linka https://www.mixcloud.com/fluxradio/

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: FLUX radio

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE