Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najzanimljivije činjenice o Super Bowl 2022, zbog čega su GORELE društvene mreže

    Superbowl je kulturni fenomen i najgledanija manifestacija na planeti. Sada kada je „najveća fudbalska nedelja u godini“ završena i strasti se polako stišavaju pravo je vreme da napravimo malu retrospektivu i pogledamo šta se dešavalo na digitalnom nebu 13. februara, dana kada je odigrana finalna utakmica.

    Digital Element vam predstavlja najzanimljivije činjenice o Super bowl-u 2022.

    Kao što je i očekivano o ovom događaju se najviše pričalo u SAD-u, ali zbog Super bowl-a gorela je i Evropa. Tačnije Velika Britanija, Francuska, Italija i Španija. Za samo jedan dan postavljeno je čak 1,6 miliona objava u kojima se spominje Superboul. Te objave su izazvale devet puta više reakcija publike (9,5 M). Diskutovali su većinom muškarci i to populacija između 25-34 godina.

    Super Bowl 2022. u brojevima, Digital Element

    Kada posmatramo listu influensera koji su najviše uticali da se ova tema komentariše, lajkuje i širi dalje digitalnim kanalima ubedljivo je najzaslužniji TikTok kanal američke multinacionalne televizije na španskom jeziku ESPN Deportes. Njenih sedam objava prikupilo „engagement“ od jednog miliona.

    Tvit Džejka Paula najzapaženiji

    Koliko publika žestoko navija i koliko se raduje ,,utakmici nad utakmicama“ možda se najbolje može osetiti na Tviteru. Kao najzanimljiviji Digital Element izdvojio je tvit Džejka Paula, američkog boksera i influensera. U njemu piše: “Ako Bengalsi pobede na Super Bowl-u, dajem jednoj osobi koja lajkuje i re-tweetuje ovu objavu 10,000 dolara.”

    Super Bowl 2022. u brojevima

    Nažalost, pošto su LA Remsi odneli pobedu nad Sinsinati Bengalsima ne može se proveriti da li je obećanje ispunjeno. Međutim na osnovu sentimenta objava koje je Digital Element analizirao može se tvrditi da je publika zadovoljna utakmicom. Pogotovo igračima, jer su upravo oni prikupili najviše pozitivnih reakcija.

    Međutim, ono što je važno za marketing zajednicu jeste da ni negativan sentiment nije zanemarljiv (20 odsto). Najviše je bio usmeren na oglašivače, visoke cene reklama i karata. To još jednom potvrđuje da publika na globalnom digitalnom nebu ne štedi nikoga. A negativan sentiment neretko ima veći uticaj od pozitivnog i onog koji je neutralan.

    Los Angeles Rams wide receiver Cooper Kupp

    Logotipovi poznatih kompanija koji se vezuju za Super bowl reklame i koji su bili najvidljiviji su  naravno, pored finalista Los Angeles Rams-a i Cincinnati Bengals-a, i Pepsi, Nike, TikTok, Mercedes, HBO, ali i Sunđer Bob Kockalone, Supermen i dr.

    Objava koja je izazvala najviše reakcija obožavatelja ove manifestacije (33K), ali i raznežila publiku je priča o psu i konju –  Ediju i Stenu, zvezdama reklame za Super bowl.

    Značajne reakcije na Tviteru izazvao je i američki glumac Alan Alda i njegov zanimljiv tvit upravo o reklamama za Super bowl. Alda tvrdi da je reklama od 30 sekundi 1983. godine koštala 450.000 dolara za emitovanje, a danas neverovatnih 7 miliona dolara.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Digital Element/Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE