Šta nam donosi spajanje HBO MAX i Discovery+, druge najveće stiming platforme

Verovatno ste svi do sada čuli za spajanje WarnerMedia i Discovery-a. I dok je spajanje skoro zvanično, jer je zatvoreno tokom vikenda, još uvek ne znamo sve o tome šta da očekujemo od ove kombinovane kompanije – koja se zove Warner Bros Discovery i kako ćemo ubuduće gledati HBO i Discovery+.

WarnerMedia i Discovery su najavili ovo spajanje pre skoro godinu dana i ono će kombinovati HBO MAX i Discovery+. To bi ga učinilo drugom po veličini servisom za striming iza Netflixa. AT&T je prodao WarnerMedia, kao deo svojih stalnih napora da se izvuče iz biznisa proizvodnje TV sadržaja. Vrednost zajedničke kompanije biće oko 43 milijarde dolara.

Očekuje se da će kombinacija ova dva streaming servisa obezbediti bolji prodor do novih pretplatnika, nego da oni na tržištu nastupaju zasebno. Inače, na kraju 2021. godine HBO Max je imao oko 73.8 miliona pretplatnika globalno, dok je Discovery+ dostigao 22 miliona pretplatnika, piše Android Headlines.

Dakle, šta će se dogoditi sa HBO MAX, Discovery+, pa čak i sa novopokrenutim CNN+?

WarnerMedia je već imala Warner Bros Pictures, zajedno sa HBO, CN, TNT, TBS, TruTV i DC Comics. Discovery donosi mnogo rijaliti programa i to sve sa svojim vlasništvom nad Discoveriy Animal Planet, HGTV, Magnolia Network OVN, TLC i Travel Channel. To je dosta sadržaja koji će biti dostupan u okviru ove spojene kompanije.

Da li će HBO MAX i Discovery+ biti spojeni?

Finansijski direktor kompanije Discovery, Gunnar Viedenfels rekao je da će HBO MAX i Discovery+ biti u paketu, a zatim na kraju spojeni u jednu aplikaciju. Međutim, u ovom trenutku nema reči ili vremenskog okvira kada će se to dogoditi. Spajanje će se verovatno dogoditi vrlo brzo.

HBO MAX-ov EVP za globalno upravljanje proizvodima, Sarah Lions, rekla je da su performanse njegove aplikacije veoma važne. Dakle, prebacivanje sadržaja Discovery+ ili HBO MAX sadržaja na Discovery+ možda nije tako jednostavno.

Ne zaboravite, da ova nova kompanija dobija i You.i. To je kompanija koja im pomaže da isporuče video sadržaj na mobilnim uređajima, tabletima, konzolama, uređajima za striming, set-top boksovima i pametnim televizorima. Kada je HBO pre nekoliko godina prešao sa HBO Go na HBO MAX, to je učinio pomoću You.i. tehnologije. Dakle, verovatno će se ponovo koristiti za zajedničku migraciju HBO MAX-a i Discoveri+.

HBO, Discovery Plus

Šta će se dogoditi sa CNN+?

Zatim tu je CNN+, koji je pokrenut tek prošlog meseca, pa još uvek nije jasno šta Warner Bros Discovery planira da uradi sa njim. Na kraju krajeva, u ovom trenutku je star samo nekoliko nedelja. Tako da je verovatno da će mu rukovodioci Warner Bros Discovery-a dati malo vremena da se učvrsti.

Lansiranje CNN+ je bilo prilično bledo, ali to nije uznemirilo kompaniju. Warner Bros Discovery veruje da kako pretplate na kablovsku postaju sve manje u SAD, važno je imati uspostavljen brend za striming vesti. Ljudi će i dalje morati da dobijaju svoje vesti, tako da će biti važno da bude dostupan CNN+. Iz Warner Bros Discovery navode da će se to povećati sledeće godine kada budu krenuli predsednički izbore u SAD 2024. jer su izborne godine obično najveće godine za rejting i prihod za kablovske mreže kao što je CNN.

CNN nije prva mreža vesti koja se emituje, tu su i Fox Nation i NewsMax. Da ne spominjemo da je MSNBC dostupan na Peacock-u. CNN je trenutno najpouzdanija kablovska mreža vesti.

Šta će se desiti sa vašim omiljenim sadržajem?

Niko ne zna. Očigledno, sadržaj koji je već dostupan na HBO MAX, Discovery i CNN+ neće nestati. Na kojoj usluzi će se nalaziti može se promeniti, ali možda, što je još važnije, koji sadržaj će biti napravljen u budućnosti, još uvek visi u vazduhu.

Prošle nedelje, Discovery je najavio liderski tim koji će činiti Warner Bros Discovery, i nije iznenađujuće da su to uglavnom rukovodioci Discovery-ja. Međutim, postoji nekoliko izuzetaka, jer će Kejsi Blojs vršiti nadzor nad HBO MAX-om, a Čening Danži će nastaviti da bude predsednik TV grupe Warner Bros. Pored toga, Tobi Emerih će ostati na mestu predsednika Warner Bros Pictures Group.

Međutim, mogli bismo očekivati neke promene sa sadržajem. Kako je generalni direktor Discovery-a David Zaslav, koji će postati izvršni direktor nove kombinovane kompanije, izjavio da je njihov cilj „da se takmiče sa vodećim servisima za strimovanje, a ne da dobiju rat potrošnje“.

Zaslav je nastavio napominjući da nije siguran da dodavanje više sadržaja u striming servise donosi veliki povraćaj ulaganja. Zaslav tvrdi da će u nekom trenutku strimeri pogoditi lošu stranu i ući u sve manji prinos tamo gde dodavanje više sadržaja neće mnogo pomoći da pomeri finansijsku iglu za kompanije.

Izvor: BIZLife

Foto: YT SCRN/HBO

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE