ŠOPING: Gugl olakšava kupovinu u lokalnim prodavnicama

Pokušaji da se poveća broj ljudi koji kupuju u radnjama u „High Streets“ (ulici sa prodavnicama)  u Londonu, dobili su podršku i pomoć Gugla. Naime, taj tehnološki gigant se udružio sa startapom NearSt kako bi pomogao potrošačima da putem veba provere šta im je dostupno u lokalnim prodavnicama.

Rezultati pretrage će takođe pokazati ljudima koliko im je prodavnica udaljena, kao i cenu dobara koja su na prodaju.

Iz Gugla tvrde da će takav sistem da pomogne ljudima da lokalna kupovina bude jednostavna kao i onlajn kupovina.

NearSt su pre tri godine osnovali digitalni brend eksperti Nik Brakenbari i Maks Kreijn.

Kako piše BBC, Kreijn je imao “trenutak prosvetljenja” kada mu je pregorela sijalica u stanu, a onda je onlajn potražio zamenu.

Kako je objasnio, izgledalo je “ludo” da je lakše da nabavi sijalicu iz nekog skladišta, nego da je kupi u prodavnici koja je udaljena 100 metara od njega.

Razvili su tehnologiju koja se povezuje sa sistemom prodajnog mesta, izvlači podatke i prikazuje ih u realnom vremenu.

U početku su se fokusirali na prodavnice u Londonu, ali pošto je najavljeno partnerstvo sa Guglom, u narednih 12 meseci nameravaju da prošire takvu tehnologiju širom Velike Britanije, dodaje se u tekstu.

Globalni direktor lokalne trgovine u Guglu, Natali Valton rekla je da je kroz to partnerstvo malim kompanijama omogućeno da se efikasno takmiče u onlajn svetu, bez potrebe za tehničkim i finansijskim oružjem svojih onlajn konkurenata.

Izvor: BIZLife/BBC

Foto: Pixabay

Piše: T.K.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE