Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sladoled

    Najveći proizvođač sladoleda: Ekstremne vrućine ne idu u korist prodaji poslastice

    Može li ikada biti prevruće za sladoled? Prema kompaniji Unilever, da. Proizvođač sladoleda Magnum i Cornetto rekao je da bi toplotni talas koji trenutno zahvata Evropu zapravo mogao da odvrati potrošače od smrznutog deserta.

    „Kada postane prevruće, ljudi se udaljavaju od sladoleda i umesto toga kupuju hladno piće“, rekao je novinarima glavni finansijski direktor Unilevera, Grem Pitketli.

    Unilever, koji takođe poseduje Ben & Jerry’s, zabeležio je snažan porast prodaje van kuće u Evropi, uključujući i prodaju restoranima i ugostiteljskim kompanijama, nakon što je hladnije vreme u aprilu i maju ustupilo mesto toplijem u junu.

    Međutim, temperature su skočile tokom proteklih nekoliko nedelja, oborivši lokalne rekorde u delovima Španije i Italije i doprinevši požarima u Grčkoj. Zdravstveni zvaničnici pozvali su stanovnike i turiste koji posećuju južnu Evropu da piju mnogo vode i ostanu u zatvorenom prostoru.

    Unilever je saopštio da je prodaja domaćih brendova sladoleda bila prigušena u prvih šest meseci ove godine jer su potrošači, pritisnuti inflacijom, smanjili potrošnju koja nije neophodna. Ovaj gigant robe široke potrošnje upravlja petinom globalne prodaje sladoleda, navodi Euromonitor.

    Sladoled

    Sladoled (Unsplash)

    Prodaja sladoleda

    Ukupna prodaja sladoleda kompanije porasla je za 5,7 odsto u prvoj polovini godine u vrednosnom smislu, u poređenju sa istim periodom 2022. Rast prodaje bio je podstaknut naglim povećanjem cena čak i kada je količina opala.

    Porast cena Unileverovih proizvoda pomogao je da poveća prodaju za 9,1 odsto u prvoj polovini, iako je obim neznatno opao. Kompanija, koja takođe proizvodi Dove sapun i Domestos izbeljivač, rekla je da je povećanje cena „umereno” tokom cele godine kako se inflacija u njenim ulaznim troškovima smanjila.

    U razgovoru sa analitičarima, generalni direktor Hajn Šumaher je upozorio, međutim, da bi nestabilnost na tržištima poljoprivrednih proizvoda – uključujući uticaj rata u Ukrajini na cene pšenice i efekte suše u južnoj Evropi – i dalje mogla da podstakne cene hrane na više.

    Akcije kompanije su porasle za 5 odsto, nakon što je podigla prognozu rasta prihoda za godinu na više od 5 odsto, piše CNN.

    Šumaher, koji se pridružio Unileveru 1. jula iz holandske kompanije Royal FrieslandCampina, rekao je novinarima da postoji prilika da se „pojača učinak“ i „shvati Unileverov potencijal“. On će izložiti svoje planove za poslovanje kada kompanija u oktobru objavi zaradu u trećem kvartalu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE