„Odlukom Skupštine Grada Beograda data je saglasnost na jednostrani raskid ugovora i stekli su se uslovi da se zvanično formira novi sistem javnog prevoza, kako zonski i tarifni sistem tako i novi cenovnik javnog prevoza. Nakon što budu formalno usvojene nove tarife i cene javnog prevoza, javnost će biti blagovremeno obaveštena o mogućnostima kupovine karata i svim ostalim važnim informacijama o novom sistemu javnog prevoza. Sva pravna lica koja su kupovala mesečne karte svojim zaposlenima, blagovremeno će kontaktirati sa Javnim komunalnim preduzećem ‘Naplata prevozne usluge Beograd’ i uputiti ih u novi sistem funkcionisanja”, navedeno je u saopštenju.
Grad Beograd raspisao je 13. aprila tender za nabavku softvera i opreme za gradski prevoz, a rok za dostavljanje ponuda je 4. maj. Rok za završetak posla je 180 dana, odnosno šest meseci, a kako je N1 pisao – funkcionisanje nove opreme i softvera moglo bi da zaživi u novembru.
Prvog maja kreću da važe nove cene
Podsetimo, Skupština grada Beograda izglasala je 13. aprila raskid ugovora sa turskom kompanijom „Kentkart“, koja je do sada obavljala posao naplate karata u javnom gradskom prevozu i održavanja opreme.
Gradonačelnik Aleksandar Šapić je ranije najavio da će od 1. maja važiti nove cene karata u gradskom prevozu, koje bi trebalo da iznose 50 dinara za 90 minuta vožnje, 120 dinara za 24 časa, i 2.500 dinara za mesec dana. Predviđeno je i da stariji od 65 ne plaćaju prevoz, kao ni mlađi od 19 godina. I noćni prevoz, posle ponoći trebalo bi da, po novom – bude besplatan.