Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sanja Radojčić Sobo, UniCredit Banka: „Snaga proizilazi iz znanja“

    Sanja Radojčić Sobo, članica Izvršnog odbora i direktorka za podršku bankarskom poslovanju UniCredit Banke u Srbiji, za BIZLife govori o uvođenju novih digitalnih rešenja i servisnih modela za klijente.

    Uz pomoć procesa digitalizacije, koja je godinama u fokusu njihovog poslovanja, UniCredit Banka u Srbiji uvodi nove platforme i aplikacije, koje, osim efikasnosti poslovanja, pružaju i veliku dozu bezbednosti i sigurnosti.

    • Pored digitalizacije, kada se govori o procesima podrške bankarskom poslovanju, šta je trenutno u fokusu UniCredit Banke u Srbiji?

    Jedna od osnovnih strategija poslovanja UniCredit Banke u Srbiji, koja je usklađena i sa višegodišnjim planom naše grupe, jeste simplifikacija i optimizacija svih procesa, kako bi se odgovorilo na sve zahteve klijenata i potrebe koje imaju u svakodnevnoj interakciji sa bankom. Tu smo da olakšamo dostupnost banke klijentima, kroz različite kanale, na jednostavan i brz način koji je njima blizak.

    • Ako govorimo o operativnom radu banke, kojim biste novinama u poslovanju i inovacijama mogli da se pohvalite?

    Svakim danom uspostavljamo nove standarde pružanja usluga, bilo da govorimo o tradicionalnim ili digitalnim kanalima prodaje. Kontinuirano radimo na razvoju alata i platformi namenjenih fizičkim i pravnim licima, kako bismo im omogućili rešenja za koja ne moraju da dolaze u ekspoziture, bilo da govorimo o otvaranju tekućih računa, podizanju kredita, plaćanju ili prenosu sredstava. Recimo, u prethodnom periodu ponudili smo nova rešenja za naše klijente – Google PayApple Pay i FlexiPos (POS terminal na mobilnom telefonu) – koja donose brži, jednostavniji i siguran način beskontaktnog plaćanja. Takođe, jedan od nedavno sprovedenih projekata na koje smo ponosni jeste otvaranje prve cashless ekspoziture UniCredit Banke, čime smo najavili novi servisni model. Bezgotovinski koncept omogućava klijentu da sve jednostavne transakcije izvrši sam, putem digitalnih kanala i uređaja. Na taj način ubrzavaju se procedure i skraćuju procesi.

    • Osim toga, predočite nam ciljeve i planove koje UniCredit Banka ima za tekuću godinu u oblasti podrške bankarskom poslovanju.

    Digitalizacija naših proizvoda i usluga jedan je od najznačajnijih strateških ciljeva banke kako bismo poboljšali korisničko iskustvo i razvili pristupačniji odnos sa bankom. Mnogo toga što radimo klijentima nije vidljivo, recimo, unapređivanje i obezbeđivanje svih sistema koje koristimo. Naročito kada govorimo o bankarskim transakcijama, to je izuzetno važan posao. Bezbednost podataka, pogotovo danas, kada se broj sajber napada povećava, na prvom nam je mestu u radu. Veliki tim stručnjaka stoji iza svake aplikacije koju imamo, iza svake platforme koju koristimo i mi i naši klijenti. Ono na čemu kontinuirano radimo jeste da i svoje klijente edukujemo o važnosti očuvanja ličnih podataka i bezbednim načinima njihovog deljenja.

    Takođe, trudimo se da svojim poslovanjem budemo najbolji primer ponašanja celokupnoj zajednici. Nismo samo neko ko je među liderima finansiranja projekata iz oblasti izvora obnovljive energije, već i neko ko zaista živi takav koncept. U UniCreditu smo postojeće uređaje u zgradama zamenili onima sa najvišom klasom energetske efikasnosti. Takođe, podižemo svest zaposlenih prigodnim nalepnicama sa preporučenim temperaturama tokom sezone grejanja, odnosno hlađenja. Ipak, ono što bih posebno istakla jeste to što direktno kupujemo električnu energiju od Elektroprivrede Srbije (EPS) koja je u potpunosti proizvedena iz obnovljivih izvora.

    • Ukoliko pogledate domaće bankarsko tržište, šta izdvajate kao glavnu prednost UniCredit Banke u odnosu na konkurente?

    Klijenti nas prepoznaju jer smo banka koja sluša i odgovara na njihove potrebe, kontinuirano stabilan i siguran oslonac. Recimo, ponudili smo pravnim licima novu platformu za faktoring, koja je jedinstvena na tržištu i trenutno najsavremenija e-platforma za procesuiranje faktoring proizvoda. Kroz ovu platformu smo omogućili neposredan pristup podnošenju zahteva, dostavljanju dokumentacije, kao i mogućnost uvida u stanje po faktoring transakcijama u realnom vremenu. S druge strane, ovom novom platformom uvećali smo nivo automatizacije i smanjili komunikaciju i broj interakcija sa bankom.

    Jedini smo poslodavac u bankarskom sektoru koji je dobio sertifikat „Top Employer 2023”. Zašto to ističem? Zato što mi omogućavamo našim kolegama da rade na internim projektima i projektima cele grupe, da šire svoje znanje i veštine, napreduju u okviru naše banke, što je posebno važno kada govorimo o IT kadrovima. Izdvojila bih i priznanje internacionalnog magazina „Euromoney”, koji je našoj banci dodelio status tržišnog lidera u upravljanju tokovima novca. Sigurno nas izdvaja i to što se mi u UniCreditu u svakom trenutku trudimo da budemo na raspolaganju klijentima kao podrška i zajedno nađemo najbolji model rešenja.

    • Tema našeg izdanja su žene u biznisu. Ako govorimo u ekonomskim naukama, gde se krije snaga nežnijeg pola?

    Ponosimo se činjenicom da je u UniCredit Banci u Srbiji 68 odsto žena od ukupnog broja zaposlenih, dok je 50 odsto žena u Upravnom odboru, a 67 odsto žena u Izvršnom odboru.

    U ekonomskim naukama se generalno smatra da su žene veoma zastupljene, a da njihova snaga dolazi iz njihove analitičnosti, temeljnosti i preciznosti. Možda to jeste jedna od velikih snaga koju dame imaju u svetu bankarstva. Smatram da se snage podjednako raspodeljuju tamo gde postoji poštovanje i kolegijalnost, te odatle proizilazi i snaga, bez obzira na pol.

    Ono što je sada za naše društvo izuzetno važno, ako govorimo o ženama u biznisu, jeste osnaživanje devojčica za sticanje STEM veština, kako bi sutra gradile budućnost u kojoj su sigurne u sebe i u svoje znanje. Snaga proizilazi iz znanja, a edukacija i obrazovanje je nama u UniCreditu jedna od osnovnih vrednosti kojima se vodimo u osnaživanju zajednice

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE