Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sanja Borojević, Strauss Adriatic: „Svakodnevno učim kroz rešavanje dinamičnih izazova“

    Strauss Adriatic koji posluje kao deo multinacionalne kompanije Strauss Coffee, kao jedna od vodećih kompanija za preradu kafe i predstavnik velikih brendova Doncafé i C kafe, ima značajnu ulogu u razvoju tržišta kafe na našim prostorima. 

    Rad u sektoru prodaje ovako velike kompanije podrazumeva ne samo svakodnevno obavljanje raznovrsnih zadataka, već i kontinuirano praćenje trendova u svetu kafe i pravilnu primenu tržišnih inovacija. Više o tome nam je iz svog iskustva rekla Sanja Borojević, Key Account manager for MT u kompaniji Strauss Adriatic.

    • Na koji način primećujete svoj profesionalni razvoj u kompaniji?

    Svoje prve profesionalne korake započela sam pre 17 godina u kompaniji Strauss Adriatic, u kojoj i danas radim. Rastom kompanije, tekao je i moj profesionalni razvoj, kroz različite pozicije i oblasti u okviru sektora prodaje, gde sam sticala iskustvo u vođenju različitih timova, kao i ključnih kupaca. Takođe, dobijala sam brojne prilike za rad na složenim zadacima i učesće u internim projektima. Uz dinamične i raznovrsne izazove sa kojima sam se suočavala, svakodnevno sam učila i usavršavala se.

    • Da li ste ostvarili sve svoje ciljeve koje ste imali na samom početku rada u Strauss Adriatic-u?

    Kada se osvrnem na sam početak, mogu reći da sam ispunila svoja lična profesionalna očekivanja, s obzirom na napredak sa početničke do menadžerske pozicije. Zahvaljujući podršci menadžmenta i kolega, konstantno unapređujemo postojeće procese i iznova postavljamo nove ciljeve, pa se i lične ambicije menjaju u skladu sa tim.

    Uz sve mogućnosti koje mi kompanija nudi, mogu reći da su i moje aktuelne ambicije na putu da se ostvare.

    • Koje su Vaše profesionalne ambicije?

    Tokom rada u Strauss-u, oprobala sam se na različitim poslovima u sferi prodaje. Poslednjih nekoliko godina se nalazim na poziciji Key Account Manager-a i konstantno pokušavam da pronađem dodatni prostor za unapređenje kvaliteta saradnje sa ključnim kupcima, osmišljavanje novih i uspešnih modela zajedničkog poslovanja, kao i produbljivanje analitičkih sposobnosti. Mogu reći da mi je upravo to glavna profesionalna ambicija – da postignem više i bolje u različitim oblastima svog rada. Takođe, stečeno iskustvo i ukazano poverenje su mi podsticaj da razmišljam o tome da dam doprinos i dokažem se i u drugim oblastima poslovanja i time zaokružim svoje znanje u ovoj industriji.

    • Na šta ste posebno ponosni u svom dosadašnjem radu?

    Priroda posla, koja je u velikoj meri određena čestim promenama na tržištu i promenama u načinu poslovanja retailer-a, zahteva konstantno prilagođavanje i usavršavanje. U vezi sa tim, ponosna sam na svoju motivisanost da uvek dam svoj maksimum, prilagođavam se promenama, učim i dokazujem se na novim poslovima. Takođe, kako je timski rad sastavni deo mog posla i mojih ličnih afiniteta, drago mi je što radim u kompaniji koja neguje kvalitetne međuljudske odnose i timski duh.

    • Koje doživljaje u kompaniji ćete uvek pamtiti?

    Kao deo velike internacionalne kompanije, imala sam prilike da upoznam brojne kolege i da kroz zajedničko provedeno vreme, rad na interesantnim projektima, putovanja i team building-e steknem puno lepih uspomena. Iz ovog razloga, bilo bi mi vrlo teško da izdvojim samo jedan doživljaj, jer je svaki poseban na svoj način.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Strauss Adriatic

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE