Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Samsung je pokrenuo kampanju za mlade „Otvori se, zatvori se“

    Samsung Electronics pokrenuo je kampanju „Otvori se, zatvori se“ namenjenu mladima, pripadnicima generacije Z koji su pozvani da pristupe svim izazovima u svakodnevnom životu s dozom optimizma i otvore se za nova iskustva na zabavan i pozitivan način, a zatvore za očekivanja drugih i stereotipe.

    Svakodnevno korišćenje tehnologije i mobilnih uređaja, internet i život online prve su asocijacije na generaciju Z. Međutim, posebnost generacije Z je i u izražavanju svojih stavova, jedinstvenom stilu oblačenja, kao i odupiranju od očekivanja drugih.  Generacija koja uvek ide napred, koja je svesna, koja reaguje i govori o temama koje su joj važne i to najčešće u digitalnom svetu.

    Novi Samsung Galaxy Z Flip5 telefon je tu da sve to isprati. Sklopljen, savršeno staje u svaku torbicu ili najmanji džep. Sa znatno većim spoljašnjim ekranom pruža više opcija, bolji selfi, primamljiviji dizajn. Svojim personaliziranim karakteristikama omogućava kreiranje vlastitog stila i olakšano izražavanje svojih misli, stavova i osećanja na svakoj digitalnoj platformi, ali i u svakodnevnom životu

    Ova kampanja ima za cilj da podstakne mlade da razmišljaju o novim prilikama, avanturama i izazovima, za koje je potrebno ostati otvoren, ali i da je prihvatljivo reći „ne“ i biti zatvoren za priče koje ne odgovaraju vlastitim vrednostima. Vreme je da naglasimo autentičnu komunikaciju, a Samsung  svojim telefonom, Galaxy Z Flip5, simbolično predstavlja otvaranje-zatvaranje i fleksibilnost svake individue da se prilagodi, ali i da oblikuje svet po svojoj meri.

    Kada se ovi pametni telefoni rasklope, otvaraju se digitalni svetovi. Samsung Galaxy Z Flip5 poslužiće kao idealan primer zbog svog preklopnog mehanizma koji je inspirisao promene u svetu pametnih telefona.

    Više informacija o kampanji možete naći na linku: https://www.samsung.com/rs/smartphones/open-up-with-galaxy/

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Samsung

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE