Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    squid game

    Netflix pravi RIJALITI po uzoru na „Squid Game“, nagrada – 4,56 miliona USD

    Netflix regrutuje učesnike za rijaliti šou koji je inspirisan najpopularnijom serijom svih vremena „Squid Game“. Međutim, u rijalitiju neće biti život ili smrt, kao što je prikazano u južnokorejskoj drami.

    Umesto toga, 456 regruta iz celog sveta igraće igre u kojima „oni koji ispadnu idu kući praznih ruku, propuštajući nagradu od 4,56 miliona dolara.

    Netflix je takođe potvrdio da će izaći druga sezona serije „Squid Game“ ranije ove nedelje.

    Striming platforma je objavila da stiže 10 novih epizoda „Squid Game: The Challenge“, u kojima će učesnicima ponuditi „najveću glumačku i jednokratnu novčanu nagradu u istoriji TV rijalitija“.

    „Igrači će se takmičiti u seriji igara inspirisanih originalnim ostvarenjem, ali će biti i iznenađujućih dodataka. Njihove strategije, savezi i karakter biće stavljeni na test dok se konkurenti eliminišu“, dodao je Netflix, prenosi BBC.

    Squid game, rijaliti

    Squid game, rijaliti, Pixabay

    Koji su uslovi za takmičenje u rijaliti šou?

    Takmičari moraju imati najmanje 21 godinu. Moraju da govore engleski i da budu na raspolaganju do 4 nedelje početkom 2023. za snimanje.

    U rijalitiju će biti 456 učesnika, jer i serija ima isti broj igrača. Njen glavni protagonista Seong Gi-hun se takođe naziva Igrač 456.

    Južnokorejska triler serija govori o ljudima koji imaju dugove i koji se takmiče za ogromnu novčanu nagradu u smrtonosnoj seriji dečijih igara.

    „Squid Game“, jedna od najpopularnijih serija na Netflix-u (Beta; AP)

     

    Netfliksova serija „Squid Game“ je proglašena najpopularnijom svih vremena. Strimovalo ju je 111 miliona korisnika u prvih 28 dana.

    Režiser, pisac i izvršni producent serije Hvang Dong-hiuk rekao je da je  „trebalo 12 godina da prva sezona „Squid Game“ oživi prošle godine“. Prema njegovim rečima, bilo je potrebno samo 12 dana da postane najpopularnija Netfliksova serija ikada.

    Netfliks se suočava sa intenzivnom konkurencijom za striming. Takođe se suočava sa gubitkom korisnika nakon što je podigao cene i napustio Rusiju.

    U aprilu je objavio nagli pad pretplatnika i upozorio da će milioni napustiti uslugu. Zbog toga je izgubio više od 50 milijardi dolara tržišne vrednosti kompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE