Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Renault Nissan: Prosečan kupac u Srbiji zna tačno šta želi

    Na evropskom tržištu glavni kriterijum naših kupaca je postalo pretraživanje automobila putem interneta. Ali i prosečan kupac u Srbiji je sada već dosta informisan, obrazovan i tačno zna šta želi, šta kupuje za svoj novac i u šta tačno ulaže.
    O ovome smo razgovarali sa direktorom prodaje Nissan za teritoriju Srbije Nenadom Simićem na Beogradskom sajmu automobila.

    Šta za Nissan znači ovogodišnji sajam?

    Prvenstveno bih naglasio da je manifestacija Bg Car Show koja se održava svake druge godine uvek posećena i Nissan kao brend uvek nastupa i uzima učešće na Beogradskom sajmu i ovom tipu izlaganja vozila. Ovde možemo da predstavimo našim kupcima u Srbiji sve neke novitete koji se dese u toku godine na međunarodnim sajmovima, poput Pariza, Ženeve itd, i da im predstavimo sve automobile kojima se mi dičimo.

    Koji su modeli predstavljeni na ovogodišnjem sajmu?

    Istakao bih model Nissan X-Trail koji je izašao u novim verzijama, u novoj paleti boja sa novim motorom 2.0 dizel, pogonom na 4 točka i automatskim menjačem. Takođe i Qashqai koji je u svom segmentu sada napravio neku revoluciju, a to je ProPilot projekat. Dakle, bežična osnova za autonomnu vožnju, što je zapravo tehnologija budućnosti.

    Koji se model najbolje pokazao?

    Najprodavaniji , najbolji Crossover u Evropi i kroz statističke podatke je Qashqai. Drugi model je X-Trail koji je proglašen za najbolji, dakle, broj 1 Crossover u prodaji u celom svetu. Kada kažemo u celom svetu, pod tim podrazumevamo evropsku proizvodnju i evro-atlantsku proizvodnju, a to je X-Trail u Americi Rogue. Tako da je dostigao svoju količinu prodaje kao najprodavaniji Crossover.

    Zašto nije izložen Nissan Pathfinder?

    Pathfinder kao model automobila isključivo se proizvodi za tržište Amerike i Rusije. Zašto? Zbog ovih najava WRTD normi itd. Dizel agregati su veoma složeniji za investicione projekte u gradu, samim tim tržište Amerike i Rusije je daleko veće za takav tip automobila. Količine u Evropi su mnogo male da bi brend imao investiciona ulaganja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: M. Puljecović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE