REKLAMA KOJA SE OVIH DANA DELI: Kako na inteligentan način ismejati „milenijalse“

Nije novost da svaka generacija za sebe misli da je jedinstvena i originalna, da nosi u sebi novi duh, promene, svežinu, ideje… I nova generacija „milenijalsa“ nije izuzetak, a još im je lakše da se „nametnu“ jer su im društvene mreže jako bliske. Era selfija omogućila im je da sebe stave u prvi plan, većina njihovih postova, slika i videa kao da govori – „Ja, ja, ja, vidite me.“

„Igrate ceo dan, na ulici, u svojoj sobi i naravno sa svojom eklektičnom zajednicom prijatelja“ rečenica je koju izgovara narator ove odlične reklame, a kojom između ostalog opisuje milenijalse, koji su i tema ove inteligentne reklame kojom ih na neki način ismejavaju. Ne samo njih, nego i sve njihove karakteristike, navike i običaje, kao i odnos prema životu. Tako su u reklami neizostavno spomenute pink nijansa kose, naočare sa dioptrijom, brada, tetovaže, društvene mreže, zabava…

Izvor: BIZLife

Foto: Youtube/Printscreen

Piše: N.V.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE