Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Range Rover Sport – nova „zver“ iz British Motorsa

    Hibridna snaga pojačava 2018 modelsku godinu Range Rover Sport-a, ali kako je zapravo ga voziti?

    Prvi koraci Range Rover Sport-a u elektrifikaciji su dobri – ali sa uobičajenim “plug-in” opomenama. Ako uglavnom vozite na velike razdaljine, hibridni plug-in verovatno nije za vas. Ali ako živite u gradu, ažurirani model 18 jedan je od najpoželjnijih velikih SUV vozila.

    U 2018-oj ćemo videti više električnih automobila koji su nego ikada ranije, a Land Rover neće propustiti tu struju jer pokreće “plug-in” verzije Range Rover-a i novi model Range Rover Sport PHEV za 2018-u godinu.

    I Sport će nositi P400e značku, označavajući mešavinu benzina i električne energije, a izlazna snaga – u ovom je slučaju samo za nijansu ispod 400 KS.

    Taj rezultat dolazi iz kombinacije dvolitarskog, četvorocilindričnog motora od 296 KS (dostupan samostalno u modelu Si4) zajedno sa elektromotorom od 85kV. Električno pojačanje Si4 modela “skida” samo 0.7 sekundi njegovog uobičajenog 0-60mph ubrzanja, ali iz Land Rover-a tvrde da tu cifre uštede skaču od 30.7mpg do 101mpg.

    Kao i Range Rover, Sport dobro funkcioniše u okolini grada gde će ubrzavati brzo i tiho koristeći električnu energiju – Land Rover promoviše EV raspon od 31 milje, ali u gradu će to biti bliže cifri između 20 i 30, kada je svakodnevna upotreba u pitanju. Vreme punjenja baterije iznosi od 2 sata 45 minuta, sa brzim punjačem, do sedam i po sati sa kućnim punjačem od 10 amp. 

    http://www.autoexpress.co.uk/land-rover/range-rover-sport/102187/new-range-rover-sport-phev-2018-review

    Iskoristili smo režim štednje u hibridnom sistemu kako bismo videli kako se EV ponaša na putu (i odgovor je prilično dobar, uz odličnu kontrolu snage), ali kada štedite energiju baterije ili ste je istrošili,  moraćete se osloniti na četvorocilindrični motor, a tu se Sport nije najbolje pokazao. Dodatna težina plug-in sistema znači da motor mora da radi jače nego što bi inače kada ne dobije EV “injekciju” – i to nije najprefinjenija jedinica.

    Dakle, ako pritisnete gas do daske i tražite maksimalnu snagu iz oba izvora napajanja (ipak je to Range Rover Sport, pobogu), onda je prenemaganje motora malo u suprotnosti sa sportskim luksuzom automobila u kom sedite. P400e Sport i dalje nudi dobru kombinaciju udobnosti vožnje i pristojne agilnosti za veliki SUV, sa ublaženim dizajnom eksterijera (mada za to morate malo da se zagledate) i novim LED farovima.

    P400e Sport i dalje nudi dobru kombinaciju udobnosti vožnje i pristojne agilnosti za veliki SUV, sa ublaženim dizajnom eksterijera (mada za to morate malo da se zagledate) i novim LED farovima.

    Unutra, Sport je atraktivan i prostran kao i uvek, uz dodatak dualnog ekrana Touch Pro Duo sa dva ekrana koji izgleda odlično, ali je i dalje iza rivala kada se radi o povezivanju sa pametnim telefonima. Što se tiče cene, u poređenju sa ostalim asortimanom, plug-in hibridni Range Rover Sport košta između 2000-6000 evra više od ekvivalentnog 3.0-litarskog V6 dizel goriva, u zavisnosti od specifikacije. S obzirom na performanse na papiru, uštedu i potencijalne poreske olakšice, to izgleda kao krađa. Ali to stvarno funkcioniše samo ako koristite struju – ako vozite velike razdaljine i kada se uzme u obzir realna ekonomija, dizel vam može ipak bolje odgovarati.

    Izvor: Autoexpress UK/BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: Mina Gligorić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE