Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rakija Fest

    RAKIJA FEST se vraća u grad: Pripremite se, najpoznatije destilerije su već spremne

    Rakija fest se vraća i to u velikom stilu. Kada je ova manifestacija nastala i ponela svoje pitko ime, koje zbog reči fest neodoljivo asocira na Beograd, tada je, kažu poznavaoci i oni koji se sećaju, počela da se menja svest o rakiji u Srbiji. Zašto je rakija počela da postaje brend i piće za poznavaoce tek u 21. veku kada se bar ovde peče oduvek, pitanje je za temeljnu sociološku i tržišnu analizu, ali hajde da damo bar nekoliko odgovora.

    Prvi je jer smo tada počeli da sazrevamo. Granice su se otvorile i ne samo što su slavlja avanzovala dalje od domaće žestine, nego smo isprovocirani etiketama sa pozlaćenim slovima i cenama pomislili da bi i žaba mogla da se potkuje. U tom trenutku, da se razumemo žaba je i dalje bila žaba i tek je par hrabrijih poljupcem tehnologa i dizajnera uspelo da se izdigne do momenta da bi neko ozbiljan odrešio kesu za koju litru. Veliki broj nas se seća kako smo kao razigrana gradska ekipa otkrili prvi Rakia Bar i kako su nam rakije odjednom postale in.

    Danas je poznavalaca gotovo koliko i poznavalaca kafe, ali pravo pitanje je koliko jedni i drugi stvarno umeju da prepoznaju razliku između kolumbijske arabike i dragačevske ranke. Rakija fest je odavno prepoznao da mu je misija obrazovanje zainteresovanih sa obe strane kazana. Proizvođačima su potrebni poznavanje zakonitosti tržišta, tehnologija, brending, a potrošačima opet sva znanja kojima će se zaštititi od muljanja, jer kao i u svakom rastućem poslu, mulja se i u rakiji i to bez zadrške.

    Rakija fest zakazan za 12. maj

    Ekipa koja stoji iza festivala već godinama se ponosno potpisuje ispod „Beogradskog noćnog marketa“, ali tu su i Festival kafe, Bar show i uopšte jedna ozbiljna posvećenost hedonizmu.

    Rakija fest će se 12. maja smestiti u prostor koji je Beograd već ozbiljno upoznao kao „Barrel House“ dok ga poznavaoci zovu i „Beogradska urbana destilerija“ jer to i jeste. Kazan u dvorištu stvarno radi, a u mnogobrojnim burićima stvarno je rakija. Doći će naravno svi koji se pitaju i koji žele da pitaju. Sa jedne strane najozbiljnije destilerije uveliko potvrđuju prisustvo, a sa druge strane hobisti rakijaši će se tiskati oko bine da čuju predavanja o izvoznim tržištima, budućnosti rakije i novim tehnologijama za destilaciju.

    Publika će za ulaznicu vrednosti 1.800 dinara dobiti celodnevno iskustvo sa uvek punom čašicom, pa ko koliko može da primi i informacija i rakije, a da ostane u finom fazonu.

    „Rakija iz Rakije“, blog koji se poslednjih par godina svojski potrudio da tradiciju i znanje spoji u zdravu priču, snimaće podkast uživo na festivalu i ugostiti izlagače spremne da podele deo svojih tajni.

    Da bi fest dobio na težini, uzorke prijavljenih destilerija, pošteno, kupuje organizator u prodavnicama, a stručni žiri se sastao i obavio u slepu degustaciju. Glavna nagrada se zove „Beogradski pobednik“ i potvrđuje želju organizatora da napravi beogradsku priču polazeći od toga da je prestonica najveće tržište i da Rakija Fest neće biti još jedna „…ijada“ kakve haraju Srbijom u više desetina oblasti, od rakije preko čvaraka do, da izvinete, belih bubrega.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Barrel House

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE