Prosečnom muškarcu ŠOPING dosadi nakon samo 26 minuta: Ima 10 razloga za to
Pažnja prosečnog muškarca dok ide u šoping sa ženom ili devojkom traje samo 26 minuta, nakon toga mu je već dosadno, pokazuje studija. Istraživači su otkrili da su muškarci generalno spremni da krenu kući pola sata nakon što ušli u šoping centar, svaki četvrti se toliko zasitio kupovine da je napustio partnera i otišao kući sam.
Studija je takođe otkrila da se prosečna žena umori od kupovine nakon otprilike dva sata, često zato što nisu našle ništa što im se sviđa ili predmet koji su nameravale da kupe.
Endi Oldham, generalni direktor najvećeg sajta za povrat novca u Velikoj Britaniji Kuidco.com, koji je naručio istraživanje, rekao je: „Generalno se smatra da je kupovina ženski hobi i nešto čemu su muškarci na silu podvrgnuti“.
„Ako muškarci kupe šta god su tražili u jednoj od prvih radnji u koju su ušli, neće imati volje da idu od prodavnice do prodavnice sa njihovom drugom polovinom“, pokazuje istraživanje. I žene takođe imaju svoja ograničenja kada su u prometnom tržnom centru, samo iz potpuno drugih razloga – više zbog frustriranosti što ne mogu da nađu ono što traže ili odlaska kući praznih ruku.
Studija u kojoj je učestvovalo 2.000 Britanaca otkrila je da je za osam od 10 muškaraca kupovina odeće sa svojom partnerkom dosadna, a 45 odsto je priznalo da izbegava kupovinu sa svojom drugom polovinom. Svaki četvrti ide sa svojom partnerkom u šoping samo ako traži i nešto za sebe.
Istraživači su takođe otkrili da bi se 58 odsto muškaraca pretvaralo da uživa u kupovini ako im se na kraju obeća neka nagrada.
Top deset faktora koji doprinose muškoj dosadi u kupovini
1. Ako partneru treba sto godina da donese odluku
2. Ako je kupio šta mu treba u prvoj radnji, a žene još traže
3. Ako su gladni/žedni
4. Ako ga partnerka nekoliko puta uvuče u istu radnju
5. Ako je prevelika gužva
6. Ako ga stalno pitaju za mišljenje o stvarima koje mu izgledaju identično
7. Ako je vruće u radnjama
8. Ako je lepo vreme, a on zaglavljen u radnji
9. Akp nešto želi da gleda na TV-u u to vreme
10. Ako je loše vreme
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik