Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pronađen recept za „obuzdavanje“ tviteraša

    Tviteraši su poznati kao „nezgodan svet“ koji uvek ima šta da kaže i da kritikuje. Dobili su veći prostor za to, ali ga, sudeći po statistici, ne koriste. Dati im više prostora to je izgleda recept da se Tviter zajednica „obuzda“

    Od uvođenja limita od 280 znakova tek jedan posto korisnika objavljuje tvitove nove maksimalne dužine, a 12 odsto objava ima više od 140 znakova. Godinu dana pošto je Tviter uveo mogućnost produženja objava sa 140 na 280 karaktera, društvena mreža je objavila da su tvitovi, paradoksalno, postali u proseku kraći i pristojniji, preneo je N1.

    Na primer, korisnici na engleskom jeziku pišu statuse od 33 slovna znaka, što je za jedno slovno mesto manje nego pre maksimalnog produženja objava.

    „Ljudi čije objave imaju 280 slovnih znakova češće pišu ‘molim’ (54 posto) i ‘hvala’ (22 posto), kao i da češće koriste skraćenice“, naveli su u Tviteru.

    Trend je primećen među korisnicima svih jezika. U novembru 2017. godine Tviter je pokrenuo mini-revoluciju odustavši od limita koji je iznosio 140 slovnih mesta za latinične jezike, a uz izuzetak osoba koje koriste japansko, kinesko ili korejsko pismo, s obzirom na to da oni mogu reći više i s manjim brojem znakova.

    Izvor: N1

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE