Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ritual od samo 18 MINUTA koji će vam pomoći da budete PRODUKTIVNI ceo dan

    Da li ste ikada započeli dan sa namerom da završite sve obaveze, a da se sredinom dana pitate šta se desilo sa vašom produktivnošću?

    Rešavanje malih i konstantnih problema kako se pojave, mejlovi i telefonski pozivi lako mogu da vas izbace iz koloseka, kaže Peter Bregman, autor knjige 18 Minutes: Find Your Focus, Master Distraction, and Get the Right Things Done.

    „Uz svu našu tehnologiju veoma je lako izgubiti fokus. Zapravo, distrakcije uglavnom rado prihvatamo jer nam pružaju odmor od posla koji zahteva određeni napor i crpi energiju“, kaže autor.

    Tajna efikasnog upravljanja distrakcijama i vremenom je u stvaranju rituala, kaže Bregman. „To treba da bude proces koji pratimo, šta god da se desi, i koji nas drži fokusiranim na prioritete tokom celog dana.“

    18-minutni dnevni ritual za fokusiranje i povećanje produktivnosti:

    Korak 1: Plan (5 minuta)

    Pre nego što započnete dan ili proverite svoju e-poštu, na papiru napišite dnevne zadatke koje treba da obavite da bi vam dan bio uspešan. Zatim uzmite kalendar i rasporedite te stvari u određeno vreme, preporučuje Bregman.

    „Veoma je važno kada ćete nešto da radite. Najteže i najvažnije aktivnosti stavite ranije tokom dana kada je ometanje najmanje i kada ste najviše usredsređeni“, savetuje autor.

    Korak 2: Refokusiranje (jedan minut na svaki radni sat)

    Podesite alarm na mobilnom telefonu ili računaru da se uključuje svakog sata tokom radnog dana. Kada alarm zazvoni, zapitajte se da li ste poslednji sat iskoristili produktivno. Bregman kaže da će vam ovaj ritual pomoći da se vratite na pravi put ukoliko vam je nešto skrenulo pažnju.

    Korak 3: Pregled (5 minuta)

    Na kraju dana pregledajte šta je funkcionisalo dobro, na šta ste najviše fokusirali i kada vam je produktivnost i pažnja opadala. Da li ste ispunili zadatke i šta sutra možete bolje da uradite.

    Na primer, ako ste mnogo stvari radili ujutro, ali vam je bilo previše teško da se usredsredite na njih popodne, razmislite o tome da u kalendar upišete posao koji zahteva koncentraciju (poput marketinških kampanja ili izveštaja o prodaji) što je ranije moguće. Ostavite druge zadatke poput provere e-pošte ili statistike za popodne, savetuje Bregman.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE