Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Predavanje Lazara Džamića u Ušću: Kako se sebi skloniti sa puta

    Svi ponekad dođemo u situaciju da se zapitamo da li smo sami sebi najveća prepreka. Istina je da barijere u životu postoje i da se često o njih saplićemo, ali je jednako istina i da kvalitet našeg života zavisi od perspektive iz koje posmatramo okolnosti koje nam se događaju.

    Zato nam je zadovoljstvo da vam najavimo jedno inspirativno predavanje Lazara Džamića, kreativnog stratega, profesora i pisca, koji će pred publikom u UŠĆU u četvrtak, 3. oktobra 2019. godine od 20 časova u sali 10 bioskopa Cineplexx, govoriti na temu kako da učestvujemo u procesu svog života, uvažavajući merila modernog društva i obilja informacija koje su svuda oko nas.

    Učestale promene koje se dešavaju oko nas, često nas usmeravaju da razmišljamo u pravcu da li je bolje živeti na nekom drugom mestu, raditi sasvim drugačiji posao ili ostati tu gde jesmo i zadovoljiti se trenutnim stanjem. Teško dolazimo do pravog odgovora, ali opet čini se da je istina ono što mi odlučimo da bude, da se moramo prvo dobro osećati sami sa sobom, da bismo se osećali dobro na bilo kom mestu na planeti, radeći bilo koji posao i biti u ma kakvom okruženju. Zato ćemo upravo na Lazarevom predavanju videti ima li načina da se sami sebi sklonimo s puta i šta nam je za to potrebno.

    Ovo predavanje još jedno je u nizu motivacionih predavanja koje se organizuju u okviru projekta „UŠĆE motivacioni govori“ uz poruku „Lepo mi je, jer tako želim“, a koji realizuju UŠĆE Shopping Center i Centar za lični razvoj LEPO MI JE, uz tehničku podršku bioskopa Cineplexx.

    Lazar Džamić je jedan od najpoznatijih brend i marketing stručnjaka i edukatora u regionu. Predavač na najvećim domaćim i svetskim konferencijama posvećenim brand komunikaciji i digitalnom marketingu. Lazar Džamić je i stručnjak koji je radio u kompaniji Google u Londonu, jednom od najprestižnijih mesta za rad na svetu. Vodio je sektor brend planiranja, osnovao tim za brend strategiju i prvi put u svetu, u industriju, uveo funkciju Creative Data Scientist. Pre kompanije Google, bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji i direktor za strategiju u nekoliko vodećih kreativnih agencija u Londonu. Ipak odlučio je da se vrati u Srbiju, gde ima jednako uspešnu karijeru i život. Zanimljiv deo njegove biografije je i knjiga „Čaj od šljiva“ u kojoj se bavi sličnostima i razlikama srpskog i britanskog mentaliteta i drugih kulturoloških aspekata. Sve to ga čini idealnim govornikom na temu „kako se sebi skloniti s puta“ ili „biti svoj na svome“, ma gde god da je to mesto.

    Karte za predavanje su već u prodaji i mogu se kupiti na blagajni bioskopa Cineplexx, po ceni od 500 dinara.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Ušće promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE