Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tamara Pajević

    „Potrošačima pružamo priliku da prožive ono što kao brend poručujemo“

    Neposredno nakon velike beogradske žurke na kojoj je predstavljeno i promovisano novo Heineken Silver® pivo, direktorka marketinga ove kompanije Tamara Pajević otkriva strategiju kojom će njen tim do kraja godine nastaviti da gradi i održava ugled snažnog i prepoznatljivog brenda.

    • Postoje predviđanja da će se industrija organizacije događaja u tekućoj godini vratiti na kolosek koji pamtimo pre kovida. Imate li argumente koji to mogu da potvrde?

    Mislim da se industrija organizacije događaja već 2022. godine vratila na noge. U prilog tome govori činjenica da je većina velikih festivala radila u punom kapacitetu, uz rekordan broj posetilaca i prodatog piva. Pored toga, prošle godine smo uživali i u izuzetno raznovrsnoj ponudi koncerata, uz koje smo imali otvaranje novih događaja i festivala. Tome je pomogla i činjenica da su ukinute sve kovid mere, kao što su obavezni negativni testovi, ograničenje broja ljudi i tome slično.

    Heineken je prošle godine podržao rekordan broj festivala i događaja. Neki od njih su naša dugoročna partnerstva, kao što su „Egzit”, „Arsenal”, „Gitarijada”, „Nišvil”, „Street food”, dok smo se priključili i novim projektima, kao što su „Novi Sad – Evropska prestonica kulture”, „Ljubičevske konjičke igre”, „Rock Village”, „Wind Rock Fest” i mnogi drugi.

    Verujemo da će 2023. biti još uspešnija za industriju organizacije događaja, da ćemo svi uživati u lepim festivalima, koncertima i događajima uz druženje, uživanje u muzici i dobrom pivu.

    • Ako govorimo o događajima i „živoj” interakciji među ljudima, Heineken Srbija je imao jednu veliku žurku na kojoj je lansirano novo Heineken Silver® pivo. Koji utisak je trebalo da steknu posetioci događaja da sada možete da kažete „U redu, to je to, to smo hteli”?

    Cilj događaja je bio da na jedinstven način predstavimo naš novi proizvod – Heineken Silver®. Želja je bila da kroz fantastičnu atmosferu, najsavremenije audio-vizuelne efekte na spektakularan način približimo našu novinu potrošačima, pružimo im priliku da dožive i osete izuzetnu svežinu Heineken Silvera® dok uživaju u muzici naših poznatih domaćih di-džejeva, ali i velike zvezde Frenky Wah. Na osnovu komentara više od 2000 potrošača koji su bili na žurki, kao i odziva sa socijalnih mreža, sve ukazuje na to da smo u tome uspeli.

    Tamara Pajević, direktorka marketinga kompanije Heineken Srbija

    Tamara Pajević, direktorka marketinga kompanije Heineken Srbija

    • „Storiteling” je veoma bitan, ali nema svaka priča srećan kraj. Na koji način poruke koje Heineken® na globalnom nivou vrlo upečatljivo i marketinški vešto šalje svojim konzumentima prilagođavate domaćem tržištu?

    Postoji nekoliko stvari koje su važne kako bismo osigurali da na pravi način dočaramo poruku koju Heineken® šalje našim potrošačima, ali ono što nam, definitivno, olakšava posao jeste činjenica da su, kao što kažete, kreative toliko dobro osmišljene da već same po sebi jasno donose poruku bez obzira na deo sveta u kom se nalazite. Osnovna stvar je da spoj kanala komunikacije bude u potpunosti prilagođen navikama naših potrošača, odnosno njihovoj konzumaciji medija. Sa druge strane, uključivanje lokalnih ljudi iz tema kojima se bavimo – da li su to naši fudbalski i sportski stručnjaci kada aktiviramo platformu Lige šampiona, ili su to ključni ljudi iz sveta muzike i festivala kada pričamo o muzičkoj kampanji. Takođe, bitan element jeste da imamo događaje putem kojih ono što poručujemo kao brend donosimo u stvarnost i pružamo potrošačima priliku da kroz lična iskustva to i prožive.

    • Šta biste podelili sa nama kada je reč o strategiji vašeg brenda i organizaciji događaja za ovu godinu? Šta da očekujemo?

    Ambicija nam je da nastavimo da podržavamo festivale i događaje širom Srbije uz ceo portfolio naših brendova. Pored toga, nastavljamo i sa jedinstvenim događajima koji su u organizaciji kompanije Heineken kroz koje na poseban način dočaravamo naše brendove i platforme.

    • Nezahvalno je porediti, ali može biti značajno da nam kažete šta se sve u vašem poslovnom životu promenilo otkako ste preuzeli poziciju direktorke marketinga kompanije Heineken Srbija.

    Promena dolazi iz odgovornosti koju pozicija nosi sa sobom, gde je, zapravo, zadatak da se za rast brendova definiše prava strategija, ali i prepoznaju pravi vremenski okviri u kojima ona može da se sprovede, kako bi donela najbolji rezultat. Pored toga, veliki deo posla se odnosi na vođenje i razvoj ljudi, stvaranje uspešnih timova, pozitivne atmosfere za rad, jer se, zapravo, samo kroz tim ostvaruju pravi rezultati. Moja sreća je da imam fantastičan tim mladih i sposobnih ljudi, sa kojima je, zaista, veliko zadovoljstvo sarađivati, osmišljavati i sprovoditi velike stvari, jer bez njih bi malo šta od toga bilo moguće.

    • Heineken® za mnoge znači „fudbal i dobar provod”. Šta znači za vas?

    Heineken® je za mene kao potrošača, i pre nego što sam imala priliku da radim na ovom fantastičnom brendu, uvek bio sinonim za pivo.

    Povezujem ga sa lepim i zabavnim trenucima provedenim sa dragim ljudima, sa ludim provodima, a kao veliki ljubitelj fudbala, naravno, i sa uživanjem u najboljim utakmicama koje najbitnija sporedna stvar na svetu može da ponudi.

    • Na kraju, recite nam nešto izvan granica korporacije: šta radite kada ne radite, na koji način trošite svoje slobodno vreme?

    Mislim da se tu ne razlikujem mnogo od većine ljudi – važno mi je da imam dovoljno vremena za svoju porodicu i bliske prijatelje, jer iz toga crpem energiju za sve ostalo. Izuzetno volim sport, tako da uživam u tome da ga pratim, ali i da treniram. Naravno, volim i da putujem, uživam u izlascima i dobrom provodu.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE