Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pokrenuta PETICIJA za izmenu trase prve linije BG metroa

    Udruženje građana „Po meri metro“ saopštilo je da je pokrenulo onlajn peticiju za izmenu trase prve linije beogradskog metroa tako da prolazi ispod železničke stanice „Prokop“ i Kliničkog centra Srbije, kao i da dobije krak ka naseljima Cerak, Vidikovac, Labudovo brdo i Petlovo brdo.

    Zahtev za izgradnjom kraka od stanice Žarkovo u Trgovačkoj ulici ka Petlovom brdu, kako ističu iz udruženja građana „Po meri metro“, zasniva na svim prethodnim planovima metroa od 1976. godine, na osnovu kojih su naselja i razvijana.

    Time se dobija da 70.000 stanovnika pomenutih naselja dobije metro prevoz koji je decenijama unazad bio planiran, a trenutnim planom su po prvi put izostavljeni, navodi se.

    Zahtev da prva linija metroa prolazi preko železničke stanice Beograd Centar (poznate kao „Prokop”) i Kliničkog centra Srbije, zasnovan je na zvanično predloženoj varijanti prve linije metroa u okviru Plana generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu od strane samih gradskih planera, ističu iz udruženja građana „Po meri metro“.

    Time se, kako se ističe, dobija veza gradske, prigradske i regionalne železnice sa metroom, kao i opsluživanje najvećeg bolničkog centra u Srbiji.

    Treći zahtev je transparentnost u donošenju odluka o izboru trase prve linije metroa i svih njenih predloženih varijanti, dodaju iz udruženja „Po meri metro“.

    Onlajn peticija se može potpisati na platformi peticije.

    „Imajući u vidu da je metro najznačajniji infrastrukturni projekat za saobraćajni, urbanistički i ekonomski razvoj Beograda, kao i vrednost kredita od više od četiri milijarde evra, koje će otplaćivati ne samo građani Beograda, već i svi građani Srbije, zahtevamo objavljivanje svih relevantnih i komparativnih analiza obe predložene trase prve linije metroa i  upoznavanje šire javnosti sa njima. Smatramo da se izostankom istražnih radova na prostoru ŽS Beograd Centar i Kliničkog centra Srbije, ali i izostankom bilo kakvog objašnjenja ovakvog postupka favorizuje jedna od dve varijante prve linije metroa, čime je ugrožen princip transparentnosti u procesu odabira trase“, navodi se u saopštenju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/Branislav Bozic

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE