
Pazi na svoja jaja i nakon novembra
Mesec novembar je, kao i uvek do sada, protekao u znaku Movember-a, akcije puštanja brade i brkova tokom ovog perioda, kako bi se podigla svest o zdravstvenim problemima muškaraca, odnosno raku prostate i testisa.
Mnoge kompanije iz godine u godinu organizuju različite akcije kako bi podstakle muškarce da obave preventivne preglede ovim povodom, a brend Philips je direktnom porukom #PaziNaSvojaJaja istakao koliko je važna briga o zdravlju i podsetio „jači pol“ na bitnost redovnog urološkog pregleda.
S obzirom na to da pokret Movember podrazumeva puštanje brkova, Philips je ovu akciju uvezao sa svojim OneBlade uređajem za stilizovanje brade i brkova, kako bi muškarci mogli da je održavaju pomoću različitih OneBlade nastavaka. Baš zbog toga, da bi se još više govorilo na ovu temu i kako bi doprli do velike grupe ljudi, Philips je najuticajnijim influenserima i vernim saradnicima poklonio OneBlade uređaj uz vaučer za urološki pregled u MediGroup-u, a simpatične reakcije publike izazvala su i čokoladna jaja koja su aludirala na sam slogan ove kampanje.
Zdravlje – uvek na prvom mestu
„Zdravlje bi trebalo da bude uvek na prvom mestu, zbog čega smo se mi, kao kompanija, odlučili da podržimo pokret Movember i apelujemo na to koliko je važna redovna briga o zdravlju. Kako je OneBlade naš najpoznatiji uređaj za muškarce, još jednom smo želeli da naše partnere, braću, očeve motivišemo da uzmu učešće u ovom pokretu, puste, a zatim i stilizuju svoje brade i brkove i podsetimo da ovakav vid sopstvene nege treba da bude rutina“, istakla je Aleksandra Stajić, Consumer Marketing Menadžer brenda Philips za Srbiju.
Iako se ova akcija povezuje sa mesecom novembrom i značajno je da s vremena na vreme imamo poneki podsetnik na ovako bitnu temu, važno je istaći da briga o zdravlju ipak treba da bude prioritet tokom cele godine.
Izvor: BIZlife
Foto: Phillips