Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Otvorene prijave za „Stare znalce“: Prilika za seniore da podele svoje neprocenjive životne lekcije

    Kompanija Vip mobile pokrenula je projekat „Stari znalci“ namenjen svim sugrađanima koji imaju 65 ili više godina i spremni su da svoja dragocena znanja i iskustva podele sa najširim auditorijumom. Bilo da su to njihove kućne majstorije, priče sa korzoa, saveti, veštine ili hobiji, „stari znalci“ predstaviće svoje životne lekcije kroz video priloge koji će se emitovati na Vipovim društvenim mrežama.

    Prijave za tim „Starih znalaca“ otvorene su do 26. oktobra, a najkreativniji učesnici biće izabarani na finalnoj audiciji, nakon čega će sa njima biti snimljeni video tutorijali u kojima će kao glavni akteri predstaviti svoje inspirativne priče. U tom procesu, mentorsku podršku pružiće im njihovi vršnjaci i ambasadori projekta – glumci Vlasta Velisavljević i Seka Sablić, kao i pesnik Ljubivoje Ršumović.

    Kao stvarnim herojima naših odrastanja, čiji su pametni saveti i poučne priče pomogli da se suočimo sa mnogim izazovima, najstarijim članovima naših porodica je u prethodnom periodu posebno bila potrebna podrška. Sa ciljem da ih dodatno osnaži i uključi u savremeno digitalno društvo, kompanija Vip ohrabruje sve starije sugrađane da se prijave, ali poziva i mlade da prijave svoje super bake, deke, mame, tate, komšije ili poznanike, čije bi kućne radinosti ili sećanja iz mladosti mogli da inspirišu različite generacije.

    Zainteresovani se mogu prijaviti putem web stranice Vip mobile, a štampana verzija formulara se može preuzeti i popuniti u najbližoj Vipovoj poslovnici.

    Početkom oktobra, meseca globalno posvećenog starima, kompanija Vip obezbedila je posebnu tarifu sa pogodnostima za penzionere i uspostavila unapređenu korisničku podršku seniorskoj populaciji korisnika u prodajnim centrima. Kroz projekat „Stari znalci“, koji je deo tih aktivnosti, Vip nastoji da osnaži najstarije sugrađane za aktivnije učešće u savremenim komunikacionim tokovima, obezbedi veću vidljivost njihovih potreba, a njihovim neponovljivim pričama pruži pažnju i slavu koju zaslužuju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE