
Info centar Ziđina za komunikaciju sa građanima koji su ugroženi rudarenjem
Info centar u kome će građani moći neposredno da stupe u kontakt sa kompanijom Ziđin otvoren je na ulazu u nekadašnju direkciju Rudnika bakra Bor.
Centar je otvoren kako bi se poboljšala komunikacija sa stanovništvom koje živi u područjima rudarenja te kompanije i efikasnije rešili njihovi problemi.
Za komunikaciju sa stanovištvom biće zadužena Služba za odnose sa lokalnom zajednicom, koja će prikupljati sve upite stanovništva i pomoći u rešavanju žalbi uz obavezno pružanje povratnih informacija.
Meštani nekoliko sela ugroženih rudarenjem, do sada su se žalili na lošu komunikaciju sa Ziđinom i na sporo rešavanje njihovih problema, zbog čega je zamenik generalnog direktora kompanije Ziđin, Zou Gang, rekao na otvaranju Info centra da je cilj kompanije bolji odnos sa stanovništvom sela ugroženih rudarenjem i obećao investicije kako bi u tim sredinama život bio bolji.
6.000 zaposlenih srpskih državljana
„U protekle tri godine kompanija je realizovala više od 100 projekata pomoći društvenoj zajednici, a u narednih par godina ulagaće novac u razvoj sela sa rudarskog područja kako bi se poboljšao život tamošnjeg stanovništva.“
Kompanija je posvećena otvaranju stalnih radnih mesta za lokalno stanovništvo i već sada ima oko 6.000 zaposlenih srpskih državljana od čega je oko 300 zaposlenih sa područja koje je okruženo rudnikom, naveo je Gang.
Prema njegovim rečima, kompanija je ispunila obaveze u vezi zaštite životne sredine i uložila mnogo novca u periodu od dve godine kako bi se efikasno rešili nasleđeni ekološki problemi.
„Verujemo da će i drugi ekološki problemi biti rešeni, kao što je nasleđeno jalovište broj 1 rudnika Veliki Krivelj“, rekao je Gang.
Zamenik gradonačelnika Bora Milivoje Janošević najavio je da već od ponedeljka počinje rešavanje pojedinačnih problema ljudi koji su iz bilo kog razloga ugroženi rudarenjem kompanije Ziđin.
Izvor: Beta
Foto: Beta