
Obmanjujuća reklama Adidasa
Adidas se reklamirao na obmanjujući i nedopušten način s tvrdnjom „Bićemo klimatski neutralni do 2050.“, prema odluci Okružnog suda u Nirnbergu.
Tužbu je podnela nemačka ekološka organizacija Deutsche Umwelthilfe, za koju je oglas, koji je kompanija sada uklonila sa svoje stranice, primer „greenwashinga“.
Adidas nije dovoljno jasno objasnio kako planira da postigne klimatsku neutralnost. Lažan je utisak da se to može učiniti samo smanjenjem emisije štetnih gasova, navodi Deutsche Umwelthilfe.
Kompanija zapravo planira da koristi sertifikate za kompenzaciju emisija kako bi postigla postavljene ciljeve, rekla je ekološka organizacija.
Adidas je rekao da presuda ne zahteva nikakve dodatne korake jer je već promenila spornu poruku u avgustu prošle godine.
„Naši planovi i ciljevi za smanjenje emisija ostaju nepromenjeni“, rekao je predstavnik firme.
Napredak je, dodao je, već vidljiv – od 2022. ukupne emisije, uključujući one iz opskrbnog lanca, manje su za 20 odsto.
„Adidas je doveo u zabludu svoje kupce lažnim obećanjem o navodnoj klimatskoj neutralnosti“, naglasio je direktor Deutsche Umwelthilfe Jurgen Resch.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: Seebiz
Foto: Pixabay