Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Obećano – neispunjeno: Ovo je TOP 5 PROBIJENIH rokova u 2019.

    Kao i svake godine, ni u minuloj 2019. političarima u Srbiji nije manjkalo entuzijazma – pre svega u čuvenoj disciplini „obećali smo – nećemo ispuniti“, poznatoj i pod nazivom „pomeren rok“.

    Mi vam u nastavnku izdvajamo TOP 5 obećanja koja je TREBALO da se ispune do kraja 2019.

    1. Gradnja podzemne garaže u Kneza Miloša u drugoj polovini 2019.

    Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić od kraja 2015. najavljuje da će ispod jedne od najprometnijih saobraćajnica u prestonici biti izgrađena podzemna garaža.

    Na ovakvu ideju je, kako je kazao, došao zajedno sa direktorom „Parking servisa“ Andrijom Čupkovićem, prilikom obilaska Barselone i Madrida.

    Prema tadašnjem planu garaža je trebalo da ima 427 parking mesta, a direktor Čupković je najavio da očekuje da će građevinska dozvola biti dobijena u julu 2017.

    Radovi nisu počeli 2017, a u avgustu te godine Goran Vesić je početak radova najavio za proleće 2018.

    Ipak, on je u novembru 2018. početak radova najavio za drugu polovinu 2019. godine, što je ponovio i u februaru minule godine.

    “Sledeća (2019) godina će biti veoma važna kada je u pitanju razvoj Beograda, u drugoj polovini godine ćemo početi da radimo rekonstrukciju Ulice kneza Miloša sa podzemnom garažom od Mostara do Nemanjine i to će biti prva ulica koja će u jednom nivou imati podzemnu garažu sa više od 400 parking mesta”, rekao je Vesić.

    Međutim, samo tri meseca kasnije, on je kazao da su radovi na rekonstrukciji Ulice kneza Miloša odloženi za 2020. godinu. Prema njegovim rečima, rekonstrukcija trotoara u Ulici kneza Miloša počeće od jeseni, a kolovoz će se raditi sledeće godine.

    Budući da radovi na izgradnji podzemne garaže u Ulici kneza Miloša nisu početi ni u 2019. godini, obećanje zamenika gradonačelnika Beograda može se oceniti kao neispunjeno.

    (BETAPHOTO/FSS/MO)

    2. Gradnja tunela od Ekonomskog fakulteta počinje 2019.

    Aktuelni zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić najavio je krajem 2017. da će 2019. godine početi gradnja tunela od Ekonomskog fakulteta do Bulevara despota Stefana.

    “Gradnja tunela na mestu sadašnje autobuske stanice koji će izlaziti skoro kod Pančevačkog mosta počeće 2019. godine”, rekao je Vesić.

    Početkom 2018. mediji su pisali  da bi gradnja tunela koji će spojiti Savsku i Dunavsku padinu trebalo “prema najavama nadležnih” da počne krajem 2018. ili početkom 2019, ali je prethodno potrebno, između ostalog, da 1. marta te godine Komisija za planove Skupštine grada usvoji Plan detaljne regulacije tunelske veze „koji svi Beograđani mogu da pogledaju, ali i stave svoje primedbe na njega, do 14. februara u zgradi Gradske uprave”.

    Plan detaljne regulacije usvojen je na sednici Skupštine grada sredinom maja, ali tek ove godine, a gradski urbanista Marko Stojčić najavio je početak gradnje tunela “za kraj 2020. godine”.

    Početkom septembra ove godine i zamenik gradonačelnika kazao je da će gradnja tunela početi 2020.

    3. Nova autobuska stanica za godinu i po dana

    U februaru 2018. godine,  tadašnji gradonačelnik Beograda Siniša Mali, najavio je da će u narednih mesec ili mesec i po biti uklonjeno 20.000 kubnih metara šuta u novobeogradskom bloku 42. Na tom mestu, kako je rekao, biće izgrađena glavna autobuska stanica.

    Površina stanice će, dodao je, biti 13.000 kvadratnih metara, a vrednost radova oko 25 miliona evra.

    „Grad Beograd ulaže zemljište, a preduzeće ‘Beogradska autobuska stanica’ novac. Za 18 meseci od danas, na ovom prostoru biće nova moderna autobuska stanica“, rekao je Mali u februaru 2018. godine.

    Od poslednjeg obećanja bivšeg gradonačelnika prošlo je i više od 18 meseci. O otvaranju nove stanice nismo čuli ništa, pa je jasno je da je i ovaj rok probijen.

    4. Jarbol na Ušću

    Rekonstrukcija beogradskog parka Ušće završena je još početkom 2019. godine, ali u njemu i dalje nema ni panoramskog točka ni jarbola sa srpskom zastavom.

    Od panoramskog točka se odustalo, od jarbola na Ušću gradske vlasti ne odustaju, ali ga ni ne grade.

    Zamenik gradonačelnika radove na jarbolu najavljivao je za proleće 2019, pa je govorio da će početi do kraja godine. Međutim, uđosmo i u 2020. godinu a ni jarbola ni radova ni na vidiku.

    Podsetimo, prvobitno je bilo planirano da novi simbol Beograda bude visok čak 120 metara, a onda je odlučeno da ipak bude nešto manjih dimenzija – 80 metara, sa zastavom od 30 metara.

    5. Rušenje nelegalnog objekta na Kopaoniku

    Objekat na Pančićevom vrhu biće srušen do poslednje cigle do kraja godine, obećao je ministar policije Nebojša Stefanović pre skoro pet meseci. Uprkos ovoj najavi, koju je kasnije ponovila i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović, to se do danas nije dogodilo

    Obećanje Nebojše Stefanovića, ministra unutrašnjih poslova Srbije, da će na Kopaoniku biti uklonjen veliki nelegalni objekat podignut na Pančićevom vrhu i da će to biti završeno do kalendarskog isteka 2019. nije ispunjeno.

    “Nesporno je da je objekat nelegalan i biće srušen do poslednje cigle. Neće ostati trunčica od njega. Pokazaće se vladavina prava”, rekao je Stefanović u avgustu.

    Uprkos ovoj najavi, koju je kasnije ponovila i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović, to se do danas nije dogodilo.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE