Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fižider, trend

    Novi TikTok trend je DEKORISANJE frižidera, ali ne vrata (FOTO)

    Kada ljudi govore o ukrašavanju svog frižidera, često govore o vratima. Međutim, najnoviji trend je dekorisanje njegove unutrašnjosti.

    Ljudi na Instagramu i TikTok-u su započeli trend ,,fridgescaping“ (uređivanje frižidera), pretvarajući mesto gde drže hranu u estetičan uređaj. Namirnice sada dele dom sa predmetima kao što su cveće i uramljene fotografije.

    Trend tek dobija na popularnosti, ali neki kreatori su već neko vreme u raspoloženju za uređivanje frižidera – a termin ,,fridgescaping“ čak prethodi Instagramu.

    Fraza se prvi put pojavila 2011. u blogu Keti Perdu, penzionisane konsultantkinje za dizajn sa sedištem u Brentvudu u Kaliforniji.

    „Zašto ne stavite svoje svakodnevne namirnice u lepe posude i imate nešto divno da pogledate kada otvorite vrata?! Znate nešto što će vas nasmejati“, napisala je Perdu.

    Međutim, još 2011. godine, „fridescaping“ je više ličio na snimke o dopunjavanju zaliha – nije bilo dodatog cveća ili fotografija, samo stvari koje se inače stavljaju u frižider, piše New York Post.

    Kako izgleda uređivanje frižidera?

    „Ono što je smešno je to što različite nivoe organizacije frižidera možete da nazovete „uređivanje frižidera“, rekla je Elen Mari Benet, osnivač i glavni direktor brenda ,,Hedley & Bennett“ i voditelj „Kitchen Glow Up“, emisije o preuređenju kuhinje fokusirane na kuvanje.

    Kao i mnoge stvari u ovom duhu vremena, društveni mediji su uređenje frižidera podigli na drugi nivo.

    „Videla sam video gde je neko imao orhideju u frižideru, i sve je bilo u lepoj tegli ili u okviru za slike“, rekla je u Severnoj Karolini Alison Hester za ,,Food & Wine“ kada je prvi put videla „fridgescape“ sadržaj pre otprilike godinu i po dana.

    Od tog trenutka, Hester je, zajedno sa drugim kreatorima, postala poznata po sadržaju o svom frižideru.

    Linzi Judiš, kreator sadržaja koji se fokusira na kućni dekor sa sedištem u njujorškoj dolini Hadson, objavljuje sadržaj o uređenju frižidera od maja, ali onaj koji je postao viralan bio je njen frižider inspirisan “Bridgerton“ koji ona naziva „Fridgerton“.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Lynzi Judish (@lynziliving)

    „Popunjavanje frižidera Fridgerton bila je iskreno jedna od najugodnijih stvari koje sam radila u poslednje vreme. Upravo sam počela da gledam treću sezonu ‘Bridgerton’, pa koji je bolji trenutak da romantizujem svoj život sa nekim uređenjem frižidera?“ napisala je ona.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE