Novi direktor hotela Metropol Palace: Bogato iskustvo za nove izazove
Nikola Dedović je dobro poznato ime u svetu hotelske industrije. Sa više od 15 godina neprocenjivog iskustva u hotelijerstvu, Dedović je postao prepoznat lider u ovoj oblasti.
Njegova karijera započela je praksom u Holiday Innu, gde je stekao iskustvo u različitim operativnim ulogama, uključujući Odeljenje za sobe, restorane i rezervacije. Njegovo ranije iskustvo postavilo je temelje za izuzetnu karijeru koja ga je vodila kroz nekoliko operativnih pozicija unutar lanca hotela IHG, poznatog po strogim procedurama i standardima.
U protekle tri godine Dedović je bio direktor prodaje u našem ikoničnom Metropol Palace hotelu Beograd, prestižnom objektu koji datira iz 1957. godine. Njegovi izuzetni doprinosi doveli su ga do pozicije generalnog menadžera hotela, uloge koju prihvata sa entuzijazmom, posvećenošću i izuzetnim razumevanjem bogate hotelske tradicije našeg grada.
Gospodine Dedoviću, hvala vam što ste izdvojili vreme za ovaj intervju. Najpre želimo da vam čestitamo na imenovanju za generalnog menadžera Metropol Palace hotela.
Hvala vama na lepim rečima. Veoma sam uzbuđen zbog prilike da budem generalni menadžer ovog ikoničnog prestoničkog hotela. Ovo imenovanje označava novo poglavlje za nas, ispunjeno obećanjima, rastom i nezaboravnim iskustvima za naše goste. Mogu reći da se moje značajno iskustvo u buticima i luksuznim hotelima, zajedno sa strašću za održavanjem najviših standarda usluge, savršeno uklapa sa našom vizijom za budućnost. Uvereni smo da će hotel nastaviti da cveta, pružajući izuzetnu uslugu i nezaboravne trenutke našim gostima. Radujem se tome da zajedno prihvatimo ove uzbudljive promene i ruku pod ruku radimo kako bismo naš hotel učinili najboljim što može biti.
- Možete li nam reći nešto više o izazovima sa kojima se suočava hotel Metropol Palace i vaš plan za naredni period?
Naravno. Hotel Metropol Palace ima bogatu istoriju i tradiciju, ali kao svaki ugledan hotel, suočava se sa izazovima tržišta i promenama u industriji. Moj fokus će biti na održavanju visokih standarda usluge i unapređenju gostoprimstva. Planiramo proširenje ponude tokom praznične sezone, uključujući posebne događaje kao što su novogodišnji matine i gala večera u našem restoranu Twenty Two, koji je prepoznat od strane Michelin vodiča.
FOKUS JE NA ODRŽAVANJU VISOKIH STANDARDA USLUGE I UNAPREĐENJU GOSTOPRIMSTVA
- To zvuči fantastično! Šta još gosti mogu očekivati tokom praznične sezone?
Pored posebnih događaja u našim velelepnim salama, sezona je u jeku, pripremili smo prazničnu ponudu koja uključuje personalizovane pakete smeštaja sa dodatnim pogodnostima za goste. Takođe smo unapredili naš spa centar i pripremili posebne tretmane kako bismo gostima omogućili opuštajući boravak tokom praznika.
- To zvuči zaista privlačno. Na kraju, imate li poruku ili poziv za naše čitaoce?
Naravno! Pozivam sve vaše čitaoce da posete Metropol Palace i dožive jedinstveno iskustvo koje nudimo. Ovde stvaramo novu tradiciju gostoprimstva, sa prelepim salama, jedinstvenim spa centrom i centralnom gradskom lokacijom koja je teško nadmašiti. Dođite i pridružite nam se u stvaranju nezaboravnih trenutaka.
Hvala vam, gospodine Dedoviću, na vašem vremenu i želimo vam puno uspeha u vašoj ulozi generalnog menadžera hotela Metropol Palace.
Hvala vama na pozivu i podršci. Radujem se što ću doprineti rastu i uspehu hotela Metropol Palace. Vidimo se uskoro!
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife Magazin