Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi broj BIZLife Magazina vas vodi kroz sve trendove Employer Branding-a

    Pred vama je novi broj BIZLife magazina u kojem smo se bavili Employer Branding-om.

    U temi broja istražujemo koliko je važna komunikacija unutar tima, šta je to dobra radna sredina, kako se stvara i gde poslodavci najčešće greše u tom važnom procesu.

    O planovima za budućnost i ključnim faktorima dosadašnjeg uspeha Fashion Companyja, koji traje gotovo 40 godina, razgovaramo sa Jordanom Džakovićem, komercijalnim direktorom te kompanije.

    Nakon višegodišnje, temeljne izgradnje maloprodajne mreže i proširenja portfolija brendova, danas je fokus na rezultatima i zaposlenima, ističe u intervjuu za BIZLife Džaković, dodajući da je nasmejani prodavac ono što se vidi kad god uđete u njihove prodavnice.

    Pored ovoga pripremili smo vam:

    DIMENZIJA RAZLIČITOSTI

    Strateško opredeljenje kompanije Delez Srbija je da sve različitosti uvaži, poštuje i neguje, ističe u razgovoru za BIZLife Marko Babić, član Izvršnog odbora i potpredsednik ljudskih resursa i organizacionog razvoja te kompanije.

    ČOVEK U CENTRU POSLOVANJA

    Dobrobit čoveka u poslovnom okruženju bitnija je od ekonomskih načela, poručuje Maja Petrović Kolaković, menadžerka ljudskih resursa za dm Srbiju i Severnu Makedoniju.

    VEB-PORTAL 4 ZIDA

    Saznajte kako da, uz samo nekoliko klikova, procenite nekretninu, izračunate ratu za kredit, pitate pravnika za savet ili proverite prosečne cene u kraju.

    EMPLOYER BRANDING

    Digital Element za BIZLife analizira trendove employer brandinga na društvenim mrežama. Digitalni kanali obezbeđuju prostor za autentičnu poruku poslodavca i širok domet komunikacije sa trenutnim i budućim zaposlenim.

    ODRŽIVO POSLOVANJE

    Da li je moguća uspešna zelena i digitalna tranzicija bez kritičnih sirovina? Reciklaža, održiva proizvodnja, stabilno snabdevanje – ključni su činioci evropskog tehnološkog napretka, u čemu važnu ulogu može da ima i Srbija.

    VEŠTAČKA INTELIGENCIJA

    WebMind za BIZLife istražuje šta novinari misle o tome što Gugl testira AI alat za pisanje vesti. Krajem jula, Gugl je počeo sa testiranjem AI alata „Genesis”, koji ima sposobnost da zameni određene novinarske poslove.

    HEDONIZAM

    Julius Meinl – drugo ime za dobru kafu. Početkom septembra, Beograd je posetila Christina Meinl, direktorka kompanije Julius Meinl Austrija, koja je za mnoge drugo ime za dobru kafu.

    NA STAZI

    Održano treće kolo BMW biznis lige.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE