Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    grand kafa hajde da imamo vremena

    Nova kampanja Grand kafe sa Anđelkom Stević Žugić u glavnoj ulozi

    Hajde da imamo vremena i za sebe!

    Često čujemo da se živi sve brže, da zbog stresa i brojnih obaveza dolazi do sindroma burnout-a, te treba postaviti granice i odvojiti vreme za sebe. Ali šta to zapravo znači? Kada ste poslednji put odlučili da udovoljite sebi, ali onako, iskreno i samo – sebi? Prošetali do svog skrivenog kutka, gde možete da oslušnete svoje želje i potrebe u tišini. Kada ste poslednji put isključili notifikacije na telefonu, pripremili šoljicu omiljene kafe i uživali u najdražoj knjizi ili filmu? Ova pitanja nam pomažu da se preispitamo koliko zaista slušamo sebe, a ukoliko nemamo odgovore na njih, to može značiti da sebi ne posvećujemo dovoljno vremena pa se može desiti i da „proključamo“!

    Simboličan primer za to je upravo priprema omiljene kafe, koja može lako da proključa ako je ne sklonimo na vreme sa ringle. Zato Grand kafa, uz prepoznatljiv slogan “Hajde da imamo vremena”, već četvrtu  godinu zaredom podseća koliko je važno da odvojimo vreme za ljude i stvari koje volimo, ali i za nas same. Nastavkom ove kampanje i u 2024. godini, poručuje da je neophodno da vodimo računa najpre o sebi, kako bismo mogli da brinemo i o drugima.

    Postoje one male (i malo veće) stvari koje smo toliko puta želeli da uradimo samo za svoju „dušu”, ali kada ih se setimo, već sledećeg trena pomislimo da nemamo kad. Ponekad provodimo previše vremena radeći ono što moramo jer mislimo da obaveze ne mogu da sačekaju, umesto onog što zaista volimo.

    Zato, hajde da imamo vremena i za sebe, baš sada!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Grand kafa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE