"Nisam sve prodao Pepsicu, Bambi sam prodao Coca-coli" FOTO

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    “Nisam sve prodao Pepsicu, Bambi sam prodao Coca-coli” FOTO

    Kompanije Mattoni 1873 i PepsiCo zajednički su preuzele 100 odsto vlasništva nad kompanijom Knjaz Miloš, proizvođačem mineralne vode i bezalkoholnih pića, objavljeno je danas u Beogradu.

    Akvizicija, čija cena nije saopštena, izvršena je kupovinom kompanije koja je do sada bila u vlasništvu investicionog fonda Mid Evropa Partners.

    Kako je objašnjeno na konferenciji za novinare, kompanija Mattoni 1873, kroz svoju ćerku kompaniju Karlovarské minerální vody (KMV) i kompanija PepsiCo Inc. kroz svoju kompaniju Frito-Lay Trading Company (Europe), zajedničkim ulaganjem završili su akviziciju 100 odsto kompanije Knjaz Miloš.

    Transakcija je odobrena od strane antimonopolske komisije i obuhvata kupovinu proizvodnih kapaciteta kompanije Knjaz Miloš u Srbiji, kao i brendove kao što su Knjaz Miloš, Aqua Viva, Guarana, ReMix Knjaz, Tube, Gusto i druge.

     

    “Profitabilnost smo povećali dva i po puta”

     

    Generalni direktor Mojih brendova Andrej Jovanović izjavio je da je tokom četiri godine vlasništva i upravljanja Knjaz Milošom napravljen impresivan rezultat jer je profitabilnost u tom periodu povećana dva i po puta.

    „I kupci nisu mogli da veruju da je ovakav rezulatat postignut. Sa nepunih desetak miliona evra došlo se do 20 miliona evra EBITDA. Kao i liderska pozicija na policama“, naveo je Jovanović.

    On je istakao da celokupan uspeh, iako pod njegovom podrškom, pripada direktoru Knjaz Miloša Milošu Stojisavljeviću i njegovom timu i ocenio da je reč o zaista izuzetnom rezultatu.

     

    Svi brendovi vode do PepsiCa?

     

    Na pitanje kako to da brendovi koje pod svojim vodstvom stvara Andrej Jovanović završe u rukama PepsiCa (s obzirom na to da je njegovu prethodnu kompaniju Marbo takođe ranije kupio Pepsiko), Jovanović je kazao da to baš i nije sasvim tačno.

    Bambi sam prodao Coca-coli“.

    Govoreći o nastavku poslovanja i budućnosti Knjaz Miloša sa novim vlasnikom, Jovanović je naveo da je dolazak ovako strateškog partnera velika stvar za Knjaz Miloš.

    Osvrnuo se i na komentare da to više nije srpska kompanija navodeći kao primer napredak kompanije Marbo i njenih proizvoda na tržištu Hrvatske.

    „Mi smo bili 11. brend u Hrvatskoj, oni su sada zvanično broj 1. Da li je Marbo to mogao da postigne sam? Nije mogao. Sav profit koji se generisao vi ga reinvestirate i zato mislim da je velika stvar za Knjaz Miloš da dobiju ovakvog stratega“, naveo je Jovanović.

    On je rekao i nešto o planovima kompanije koju vodi i nagovestio nove investicije u Imlek i izgradnju najmodernije fabrike u ovom delu Evrope.

     

    “Najbolje za Knjaz tek dolazi”

     

    Generalni direktor kompanije Knjaz Miloš Miloš Stojisavljević izjavio je da se u ovoj godini očekuje prodaja od 75 miliona evra i ocenio da najbolje za kompaniju tek dolazi.

    „Želimo dobrodošlicu kompaniji Knjaz Miloš u Mattoni 1873 porodicu. Ova prilika će nam pružiti nove mogućnosti za rast i razvoj kompanije, kupaca i naših zaposlenih. Ujedinjenje portfolija Mattoni 1873 sa portfolijom Knjaz Miloša obezbediće izvanredan kvalitet našim kupcima i potrošačima. rekao je Alessandro Pasquale, generalni direktor u kompaniji Mattoni 1873.

    „Partnerstvo kompanija PepsiCo i Mattoni 1873 je do sada bilo veoma uspešno i ova akvizicija predstavlja priliku za dodatni razvoj i jačanje našeg prisustva. Veoma smo zadovoljni što je Mattoni 1873  naš partner i u ovom poslovnom poduhvatu”, istakao je ChristopheGuille, Senior Vice President GM, Central Europe, Great Balkans & DACH PepsiCo.

    Kompanija Knjaz Miloš, sa sedištem u Aranđelovcu, ima poslovnu istoriju dugu više od 200 godina i predstavlja jednog od najvećih proizvođača mineralne vode, bezalkoholnih i energetskih pića u Srbiji.

    PepsiCo, multinacionalna kompanija i jedan od najvećih svetskih proizvođača hrane i napitaka koja posluje u više od 200 zemalja širom sveta, i Mattoni 1873, najveći distributer bezalkoholnih pića u Centralnoj Evropi, već uspešno sarađuju. Mattoni 1873 je proizvođač i distributer PepsiCo portfolija gaziranih pića u Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Bugarskoj, kao i distributer PepsiCo portfolija grickalica u Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj.

    Mattoni 1873 nastavlja sa svojim evropskim akvizicijama. Od 2008. godine vlasnik je 100-postotnog udela u austrijskom Walduelle Kobersdorf, a 2015. godine kompanija je kupila Kékkúti Ásványvíz i Szentkirályi Ásványvíz, lidere u proizvodnji i distribuciji flaširane vode u Mađarskoj. U 2017. godini grupa Quadrant Beverages JSC, zvanični proizvođač bezalkoholnih pića kompanije PepsiCo u Bugarskoj, takođe je postala deo grupe. U 2018. godini stekli su prava na punionicu PepsiCo gaziranih napitaka u Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj.

    Izvor: BIZLife

    Foto: PepsiCo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE