Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NIS, benzinska pumpa

    Komfor, brzina i bezbednost – među prioritetima potrošača

    Benzinske stanice odavno nisu mesto samo za točenje goriva upravo iz razloga promene navika potrošača. Sa jedne strane, te promene zahtevaju brzinu, sigurnost, efikasnost i pouzdanost korisničkog servisa, dok sa druge dovode do toga da su danas benzinske stanice – uslužni centri koji će omogućiti bogatu ponudu robe široke potrošnje, ali i usluga za sve kategorije kupaca, navodi Pavel Kandalincev, direktor Direkcije za maloprodaju u kompaniji NIS u intervjuu za Kvartalni bilten Nacionalnog naftnog komiteta Srbije (NNKS).

    Prema mišljenju Kandalinceva, “multifunkcionalnost” ponude na benzinskim stanicama omogućila je i razvoj dodatnih sadržaja koji prate “rastuće” potrebe korisnika:

    “Prilikom posete našoj benzinskoj stanici, nakon dopune rezervoara, vozači mogu da predahnu uz šoljicu DriveCafe kafe ili uživajući u bogatom gastronomskom programu u okviru DriveCafe restorana. U NIS-u volimo da kažemo da DriveCafe nije restoran već pažljivo osmišljeni maloprodajni koncept koji se u osnovi bazira na unapređenju korisničkog iskustva”, kaže Kandalincev i dodaje da za prvih pet meseci ove godine prodaja dopunskog asortimana proizvoda u ukupnoj prodaji čini oko 10%, a skoro svi prodajni artikli beleže pozitivan trend.

    Uzimajući u obzir aktuelne tržišne trendove, Kandalincev kaže da je uveren da će segment dopunskog sadržaja tek doći do izražaja u godinama pred nama. Kako navodi, NIS je pionir i u uvođenju određenih potrošačkih usluga na domaće tržište koje su pokazale značajan tržišni potencijal:

    NIS

    NIS

    “Analiza potreba potrošača pokazala je da su komfor, brzina i bezbednost među njihovim prioritetima prilikom kupovine goriva. Tako je nastala Drive.Go mobilna aplikacija za plaćanje goriva na samom točionom mestu, bez potrebe ulaska u objekat, koju je do danas preuzelo više od 290 hiljada naših korisnika”, navodi Kandalincev i dodaje da su savremeni trendovi “pogurali” maloprodaju u pravcu digitalizacije i potrošačkog servisa na “klik”.

    Pored daljeg razvoja inovativnih i digitalnih usluga, kao i širenja dopunskog asortimana, NIS će nastaviti i sa ulaganjima u razvoj i modernizaciju maloprodajne mreže:

    “Tokom ove godine planirana je rekonstrukcija šest benzinskih stanica u Srbiji, kao i izgradnja tri nove benzinske stanice, uključujući i novi Gazprom digitalni objekat “Sokolići 2”, drugi maloprodajni objekat na auto-putu “Miloš Veliki”.  Vrednost ovih investicija iznosi oko 15 miliona evra.  Takođe, nastavljamo sa investicijama u “non fuel” segment, nove projekte, proizvode i usluge koji će doprineti jačanju naše liderske pozicije na domaćem maloprodajnom tržištu derivata”, zaključuje Pavel Kandalincev u intervjuu za Kvartalnih bilten NNKS.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE