Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflixu baš dobro ide

    Prihodi Netflixa dostigli su  trećem tromesečju 4 milijarde dolara, 34%  više nego godinu dana ranije, pri čemu je broj novih pretplatnika skočio za 7 miliona, znatno više nego što su analitičari očekivali.

    Prema u utorak objavljenom poslovnom izveštaju te kompanije, koja nudi televizijski i filmski program na internetu, čist prihod je u proteklom tromesečju stigao 403 miliona dolara, tri puta više nego u istom razdoblju prošle godine.

    Snažan rast prihoda pripisuje se skoku broja pretplatnika u trećem tromesečju za 7 miliona, na ukupno 137 miliona u svetu, što je za trećinu više nego što su analitičari u anketi Rojtersa očekivali.

    Pritom je u SAD-u broj novih pretplatnika porastao za 1,1 milion, a u svetu za 5,9 miliona.

    „U trećem kvartalu zabeležili smo snažan rast na svim tržištima, uključujući Aziju“, navelo je u izveštaju rukovodsvo kompanije koje u tekućem tromesečju očekuje rast broja pretplatnika za 9,4 milijuna. Pritom očekuje 1,8 miliona novih pretplatnika u SAD-u, a 7,6 miliona u svetu.

    Ti podaci pokazuju da Netflix snažno raste uprkos jačanju konkurencije poput Prime Videa, usluge internet televizije tehnološkog diva Amazon.coma, ali i nekih drugih kompanija koje uvode online ponudu, kao što je medijski div Walt Disney.

    Kada je osnovan 1997. godine, Netflix je nudio samo mogućnost primanja DVD-a po fiksnoj ceni, a potom je proširio ponudu na internet omogućujući pretplatnicima gledanje filmova i drugih emisija na zahtev.

    Od 2013. godine kompanija je počela proizvoditi vlastite, originalne emisije i serije.

    Netflix i u ovoj godini nastavlja da povećava investicije u stvaranje originalnog sadržaja, a smanjuje licencirane sadržaje.

    U ovoj godini kompanija planira da uloži 8 milijardi dolara u televizijske programe i filmove, a 2 milijarde u marketing kako bi privukla nove korisnike.

    Zahvaljujući tome, Netflix je u proteklom tromesečju povećao količinu originalnog sadržaja za rekordnih 676 sati, što je povećanje od 135 posto u odnosu na isti period prošle godine, procenjuju analitičari.

    Na brzo širenje Netflixa u svetu, koji svoju uslugu nudi u 190 zemalja, ukazuje podatak da je više od polovine svih pretplatnika Netflixa izvan SAD-a.

    Zahvaljujući poslovnim rezultatima boljim nego što se očekivalo, cena deonice Netflixa skočila je na Wall Streetu više od 10 posto. Od početka godine akcija je poskupjela više od 65 posto.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE