Nectar: „Nije svejedno“ je filozofija cele kompanije
Kompanija Nectar je za dvadeset godina poslovanja generisala preko milijardu evra bruto dodate vrednosti (oko 3% BDP Srbije u 2017. godini), u sistemu vrednosti u kojem je aktivnostima kompanije podržano preko 5500 zaposlenih u Republici Srbiji – glavna je poruka sa predstavljanja nalaza „Analize ekonomskog uticaja Nectar Grupe“ u Srbiji u periodu 1998-2018″ povodom obeležavanja 20 godina poslovanja koja je održana u prostorijama Privredne komore Srbije, a u prisustvu predstavnika države, privrede, medija i poslovnih partnera.
Iz Nectar-a ističu da slogan „Nije svejedno“ nije samo marketinški slogan već filozofija cele kompanije. Takođe, ovi rezultati svedoče da je kompanija Nectar prešla dugačak put na kome su se uvek uzdali u svoje vrednosti – beskompromisni kvalitet i posvećenost svemu što se radi.
Nectar je u želji da sagleda put koji je pređen za dvadeset godina, angažovao konsultantske kuće Peterhof Consulting, na čelu sa Draganom Lončarom, profesorom Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Alba Partners. Na osnovu posebno razvijene metodologije analizirana je kompanija sa aspekta bruto dodate vrednosti koju je kreirala svojim poslovanjem u sistemu sa dobavljačima i kupcima, a koja je ostala u Srbiji.
Uz zahvalnost kompaniji Nectar, što je odlučila da svoju priču o uspehu u protekle dve decenije, podeli upravo u Privrednoj komori Srbije, Marko Čadež, predsednik PKS je ocenio da su porodica Radun i njihova kompanija dokaz da i Srbija ima najbolje primere za udžbenike uspešnog porodičnog biznisa.
„Nectar je primer kako preduzetni, vredni i smeli ljudi, inovativni i otvoreni za znanje i inovacije drugih, mogu da savladaju i najveće izazove sa kojima se porodični biznis suočava, da prepoznaju i iskoriste poslovne prilike i na domaćem i na međunarodnom tržištu i da od dobrih preduzetničkih ideja i male firme izgrade uspešnu, veliku kompaniju – regionalnog lidera u svojoj oblasti.“
Po rečima Čadeža, Nectar potvrđuje i da danas imamo poslovne sisteme sposobne da proizvode najkvalitetnije proizvode, da izgrade brendove koji na desetinama tržišta u svetu uspevaju da se izbore sa najjačom konkurencijom i koji ozbiljno ulažu i kod kuće i van granica naše zemlje. I što je, kaže, za budućnost naše ekonomije najvažnije, da imamo poslovne ljude koji strateški razmišljaju i kompanije sa vizijom, koje znaju kako će svoj biznis razvijati i kako će on izgledati i u narednih 20 godina.
„Ako vam kažem da svaka šesta jabuka koja ostane u Srbiji, završi u Nectar proizvodima, razumećete koliki smo put prešli od registrovanja porodične firme, sa idejom da se bavimo proizvodnjom zdrave hrane, do kompanije koja je osmi najjači brend u regionu“, rekao je Mihailo Janković, direktor kompanije Nectar.
„Kompanija je za ovih 20 godina poslovanja generisala preko milijardu evra bruto dodate vrednosti u Srbiji i jedina je domaća, porodična kompanija, 100% u vlasništvu porodice, koja se sa svojim konsolidovanim prihodima nalazi na listi 100 najuspešnijih kompanija u Srbiji po podacima APR-a, zbog čega smo jako ponosni“, dodao je Janković.
Kompanija je iznela i svoju viziju do 2038. godine koju želi da dočeka sa 500 miliona evra prihoda i da tada bude ne samo regionalni lider već i važni globalni učesnik na tržištu zdrave hrane.
„Ukoliko se ostvare vizionarski planovi Nectara do 2038. godine, kompanija će realizovati preko 5 milijardi evra bruto dodate vrednosti koja će ostati u Srbiji“, rekao je profesor Lončar na kraju samog skupa.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife