Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nastavlja se akcija čišćenja Srbije – Lidl na Staroj planini

    Kompanija Lidl Srbija zajedno sa svojim partnerima Gorskom službom spasavanja Srbije i kompanijom
    EkoStar Pak, veliku akciju čišćenja srpskih planina nastavila je na Staroj planini. Ove subote
    prikupljeno je 35 džakova otpada na najvećoj planini istočne Srbije, koja postaje sve privlačnija
    destinacija domaćim turistima. Nakon čišćenja sada već dva nacionalna parka prirode Srbije –
    Kopaonika i Stare planine – sakupljeno je u zbiru 60 džakova otpada iz prirode.

    U cilju zaštite i očuvanja čiste prirodne okoline Stare planine, učesnici akcije su na površinskom
    prostoru od približno 30ha sakupljali otpad i plastičnu ambalažu, počevši od predela oko Planinarskog
    doma i Ski staze sa pirotske strane visokoplaninskog masiva. Nakon toga, očišćen je put do vidikovca
    Koziji kamen i sam vidikovac, Rosomački lonci, vodopad Tupavica i priobalje Zavojskog jezera.

    „Članovi GSS-a su, pre svega veliki zaljubljenici u prirodu i znamo koliko je važno čuvati je od
    zagađenja. Do sada smo, u saradnji sa kompanijama Lidl Srbija i EkoStar Pak, očistili dve planine,
    Kopaonik i Staru planinu. Plan nam je da u narednih mesec i po dana uklonimo otpad sa Fruške Gore i
    Zlatibora. Nadamo se da će ova naša zajednička akcija podstaći i druge ljubitelje prirode da posle
    boravka na planini ili obalama reka uvek i očiste za sobom“, istakao je Marko Đurić, spasilac Gorske
    službe spasavanja Srbije.

    Od ukupne količine prikupljenog otpada na području Stare planine, deo pogodan za reciklažu u iznosu
    od približno 20 kg obuhvata 400 plastičnih flaša koje bi se godinama razlagale u prirodi da nisu
    sakupljene na ovaj način, imajući u vidu da je za kilogram plastike potrebno oko 20 velikih PET flaša.
    Sav sakupljeni otpad nakon sprovedenih akcija dalje će procesuirati partner akcije Ekostar Pak, koji je
    specijalizovan za odlaganje otpada.

    Pokazujući društvenu odgovornost prema zajednici u kojoj posluje, kompanija Lidl Srbija nastoji da, u
    okviru svoje ekološke strategije „REset Plastic“, realizuje kampanje koje će doprineti zaštiti životne
    sredine i održivom razvoju. Ova strategija usmerena je na pet oblasti delovanja: od smanjenja
    upotrebe plastike, povećane upotrebe reciklirane plastike i uklanjanja otpada iz prirode, do
    podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE