Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Napokon završena rekonstrukcija puta: Od Čačka do Zlatibora BEZ ZASTOJA

    Završena je rekonstrukcija magistralnog puta Čačak-Zlatibor. Obnovljeni su tuneli, mostovi, izgrađeni potporni zidovi, popravljen kolovoz, a saobraćaj nije prekidan. Vrednost radova koje su iz kredita Svetske banke finansirali „Putevi Srbije“ je gotovo 2,6 milijardi dinara.

    Jednom od najfrekventnijih deonica magistralnog puta ka Crnoj Gori i Republici Srpskoj, ponovo se putuje bez zastoja, naizmeničnog propuštanja i čekanja. Pedesetak kilometara dugom deonicom rekonstruisanog puta, sada se stiže lakše, brže i pre svega bezbednije.

    Na deonici puta između Ovčar Banje i Užica, rekonstruisano je 14 mostova i tunel. Izgrađeno je i uređeno više potpornih zidova, kosina i useka, zamenjen asfalt i ojačan kolovoz. I kraća, izuzetno zahtevna deonica od Užica do Sušice, sada je potpuno obnovljena.

    „Urađena je rekonstrukcija sedam mostova od kojih su najveći izazov predstavljali mostovi Sušica i Krivaja iz razloga što su stubovi tih mostova po 40 metara . Radili smo visećim skelama ne bi li što pre završili jer su najveći zastoji u bili baš na tim mostovima“, kaže  Slobodan Božović, tehnički direktor preduzeća „Putevi Užice“.

    Leko Korićanac, generalni direktor „Puteva Užice“, kaže da je sanacija kosina izvršena na 50 hiljada kvadrata sa zaštitnom mrežom i prskanim betonom. „Pored toga uradili smo sanaciju klizišta koje je aktivno od vremena izgradnje ovog puta, tako što smo uradili šipove u dužini od 400 metara, prečnika 1,5 metar sa nadgornjom gredom“, kaže Korićanac.

    Parcijalna sanacija mostova, tunela, kosina i useka, otežavala je saobraćaj ali i radove na ovoj, izuzetno frekventnoj deonici puta između Čačka i Zlatibora.

    Na raskršću puteva ka Užicu, Zlatiboru i Višegradu, na petlji u Sušici, ovom sanacijom i revitalizacijom puta, urađena je rasveta, sistem za prečišćavanje otpadnih voda sa kolovoza, srušen stari i na njegovom mestu urađen potpuno novi, 60-ak centimetara viši i nešto širi nadvožnjak od predhodnog.

    Godinama urušavan put, kojim u jeku sezone dnevno prođe i više od 10 hiljada vozila, sada je moderna, saobraćajnica sa dve ili tri trake, koja će ovaj deo jugozapadne Srbije, uskoro spojiti sa Koridorom 11.

    Izvor: RTS

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE