„Nakupili“ 83 miliona pretplatnika, a profita nigde
Muzički striming servis Spotifaj (Spotify) registrovao je 83 miliona pretplatnika u svetu do kraja juna, dok ih je tri meseca ranije bilo 75 miliona, što je skok koji ne znači i finansijsku dobrobit za tu švedsku platformu na internetu.
Spotifaj, koji je saopštio rezultate drugog kvartala, naveo je da je skok u broju pretplatnika zahvaljujući većem interesovanju u Latinskoj Americi ii jugoistočnoj Aziji, gde pretplatnici koriste porodične pakete koji su jefitniji od pojedinačnih pretplatničkih paketa.
Taj striming servis je za godinu dana registrovao za 40 odsto povećanje broja pretplatnika među kojima su i oni koji koriste besplatni pakete s reklamama. Spotifaj ima 180 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou.
Uprkos brzom razvoju striminga u svetu, Spotifaj nije imao profit od svog osnivanja 2005. godine. Taj servis je izgubio 90 miliona evra u jednom kvartalu, ali uprava te platforme navodi da više voli da se fokusira ne geografsko širenje.
Njegov konkurent Epl mjuzik (Apple Music) osnovan pre tri godine, saopštio je u maju da ima više od 50 miliona pretplatnika.
Izvor: Beta
Foto: screenshot