Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sempl, nagrada

    Nagrada za najbolju medijsku strategiju regiona za projekat – „Poli 50 – Bila sam tamo“

    U sklopu medijske konferencije Sempl i ove se godine održala dodela nagrada Sempler koje se dodeljuju za najbolje medijske strategije. Dodeljeno je 11 zlatnih priznanja i velika nagrada. Ovaj put osvojio ju je projekat „Poli 50 – Bila sam tamo“, koji je za Perutninu Ptuj osmislila agencija Futura DDB povodom 50. godišnjice brenda Poli.

    Predsednica ovogodišnjeg 10-članog stručnog žirija Nermina Mašala Kelić naglasila je da veliki broj rangiranih kampanja – pristigle su 62 prijave, od kojih su 44 ušle u finale – jasno potvrđuje visok kvalitet ovogodišnjih radova u svim kategorijama. To je značilo dodatni posao za žiri, jer u većini kategorija nije bilo moguće jasno odrediti pobednike nakon online glasanja. Tek temeljnim raspravama žiri je uspeo doći do konačnih imena nagrađenih kampanja.

    „Kampanja koja je osvojila veliku nagradu istakla se sveobuhvatnošću i jedinstvenim pristupom svakom medijskom kanalu. Imali smo nekoliko delova u igri koji su koristili moć veštačke inteligencije, ali i u ovom delu pobjednička kampanja nudila je nešto drugačije od ostalih. Zato je kombinacija inovativnosti s autentičnim pristupom isporučenim kroz širok spektar medija ove godine bila pobednička“, rekla je Mašala Kelić o nagrađenoj kampanji.

    Sempl, nagrada

    Jačanje brenda spajanjem tradicije i moderne tehnologije

    Cilj pobedničke kampanje bio je iskoristiti obeležavanje 50. godišnjice najpopularnije pileće kobasice u jadranskom regionu, Poli, za jačanje prepoznatljivosti brenda Poli i povećanje angažmana kod svih generacija Poli potrošača. Aktivnim strategijama angažmana želeli su uspostaviti trajnu emotivnu vezu s brendom Poli.

    Kako bi postigli širok doseg, kampanja je uključivala televizijsko i spoljno oglašavanje, dok su na društvenim mrežama objavili prilagođene nostalgične objave za svako tržište. Napravili su i digitalnu mini-seriju koja je osvojila sve generacije. Kako bi dodatno angažovali generaciju Z i milenijalce, zauzeli su inovativan pristup stvarajući POLIvynils – rođendansku muziku stvorenu posebno za Poli pomoću veštačke inteligencije.

    Ostale nagrađene kampanje, uključujući i njihove pretplatnike, možete videti na ovom linku.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Sempl

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE