Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Može li vaš biznis postati prijatelj s podkastima i meta-univerzumom?

    Vlasnici biznisa lako mogu biti preplavljeni svim aktuelnim trendovima i krilaticama koji se predstavljaju kao apsolutno neophodna tehnologija ili rešenje. I teško je, ako ne i nemoguće, potpuno ovladati svima njima.

    Međutim, ispostavilo se da je dve stvari veoma teško ignorisati ako se upustite u bilo kakvu raspravu u vezi sa uspešnim vođenjem biznisa – to su podkasti i meta-univerzum.

    Od ličnog iskustva do marketinškog alata

    Živimo u svetu gde je postalo neophodno da najsavremeniji biznisi imaju sopstveni podkast. Za entuzijaste, ovo je odlična vest, pošto njihov unutrašnji štreber konačno ima priliku da postane popularan. Ali za sve ostale, ovo je još jedna obaveza na njihovoj to-do listi povodom koje nisu naročito uzbuđeni.

    U svakom slučaju, ne iznenađuje što su podkasti postali tako moćan alat u današnje vreme. Ako uspete da razumete njihovu suštinu, mogli biste da naučite nešto novo o svojim potencijalnim klijentima, što će vam pomoći da dodatno razvijete svoj biznis ili da se barem više zabavljate dok to radite.

    Za početak, danas je zastarelo misliti o svojim kupcima kao o pasivnim potrošačima. Umesto toga, oni se doživljavaju kao novoosnovana zajednica i, kao takvi, trebalo bi da saznaju više o vama kao kompaniji i vašim zaposlenima, ali na neformalan, spontan i šaljiv način.

    Na primer, podelite sa svojom publikom koja rutina vam je pomogla da napredujete u karijeri, a da istovremeno uživate u slobodnom vremenu. Ili, ako u vašoj kancelariji postoji jedinstvena kombinacija interesovanja ili hobija, dozvolite slušaocima pristup toj intimnoj diskusiji i učinite da se osećaju kao da su deo vašeg posebnog kluba.

    Ova vrsta prisnosti i poverenja jedinstvena je za audio medije kao što su radio ili podkasti, a pokazalo se i da motiviše govornike da se otvore više nego što bi to učinili u standardnom intervjuu.

    Na kraju, podkasti mogu učiniti vaš biznis humanijim i stvoriti osećaj kao da ste zakoračili u svakodnevni život svojih kupaca.

    Koliko značajan bi mogao da bude uticaj meta-univerzuma?

    S obzirom na to da je ovaj virtuelni svet još u fazi razvoja, nije iznenađenje da je kompanijama teško da pojme o čemu se tu radi. Paradoksalno, strogo definisanje meta-univerzuma zapravo ograničava maštu onih koji će učestvovati u stvaranju ovih virtuelnih okruženja.

    Drugim rečima, samo vi (i vaš tim) definišete kako će izgledati vaš meta-univerzum i u koje svrhe će biti korišćen. Možete kombinovati neke od ključnih aspekata koji vam se čine najpogodnijim u tom trenutku i, ako ideja zaživi, postepeno je nadograđivati.

    Međutim, ako želite personalizovanije savete i stručno mišljenje o vašoj ideji, možete iskoristiti priliku da proćaskate sa ljudima iz industrije na tech događajima, bilo da je to uživo ili onlajn.

    Srećom, ima dosta takvih mogućnosti za umrežavanje, s obzirom na to da je meta-univerzum neizbežna tema u današnje vreme, a jedan od eksperata u ovom polju koji biznisima pomaže da uvide benefite meta-univerzuma za njihovo poslovanje jeste Vlado Damjanović, šef prodaje u Beyond42.

    Više o benefitima uključivanja meta-univerzuma i podkasta u vaše poslovanje pročitajte na linku.

    Izvor: WebMind

    Foto: WebMind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE