Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mondelēz International objavio rezultate svojih ciljeva održive nabavke i savesnog poslovanja u 2018.

    Mondelēz International je objavio svoj 2018 Impact Progress Report, u kome se vidi uspeh u odnosu na ciljeve postavljene do 2020. Prema izveštaju, ova kompanija, kao jedan od svetskih lidera na tržištu grickalica, ostvarila je većinu svojih ciljeva vezanih za well-being, kroz 15 posto neto prihoda kontrolom porcija, i to 2 godine pre nego što je inicijalno planirano. Mondelēz International nastavlja sa velikim napretkom u odnosu na svoje ciljeve postavljene vezano za svoj uticaj, koji pokazuju misiju kompanije da bude lider u budućnost grickanja, praveći svoje proizvode na način koji je dobar i za potrošače, ali i za očuvanje planete.

    Izveštaj pokazuje uspeh Mondelēz Internationala u odnosu na ciljeve postavljene do 2020. u oblasti održive poljoprivrede i zaštite životne sredine, ogledano kroz sprečavanje krčenja šuma, istovremeno štiteći prava štiteći prava na zemljište i ljudska prava, naročito u područjima gde je bilo moguće ostvariti najveći učinak. Takođe, 43 posto kakaa za svoje brendove čokolade dolazi kroz Cocoa Life program održive nabavke kakaa, dok je u 2018. kompanija nastavila da igra značajnu ulogu u stvaranju održivog lanca nabavke palminog ulja kroz intenziviranje sprečavanja krčenja šuma na plantažama.

    „Verujemo da potrošači ne treba da prave izbor između snekinga i pravilne ishrane ili da brinu o svom uticaju na svet i zajednice, ukoliko su grickalice njihov izbor“, rekao je Dirk Van de Put, CEO Mondelēz Internationala.

    „Naša kompanija igra značajnu ulogu u tome da su grickalice napravljene od sastojaka koji su potekli iz održivih lanaca nabavke i svesnim stvaranjem budućnosti u kojoj ljudi i planeta napreduju, i razvijamo naš portfolio u skladu tako da inspirišemo zdrave navike u grickanju. Veoma sam ponosan na naš uspeh u 2018. godini, naročito u well-being grickalicama u kojima smo postigli većinu ciljeva pre predviđenog roka“, dodao je Van de Put.

    Mondelēz International svoje napore usmerava na područja gde je moguć najveći uticaj koji moze da dovede do značajne promene u održivosti nabavke i pažljivog odabira grickalica. Najveća dostignuća kompanije u 2018.su:

    • Održivost: stvaranje budućnosti u kojoj će ljudi i planeta napredovati jačanjem lanaca održive nabavke sastojaka, smanjenjem uticaja na životnu sredinu i razvijanjem zero-net ambalaže.
    – Održani su svi planirani RSPO (okrugli stolova na temu održivosti u nabavci palminog ulja); zahtevano je od dobavljača da se spreči krčenje šuma, pri čemu je prekinuta saradnja sa 12 dobavljača koji nisu bili usklađeni
    – Smanjena je emisija CO2 u proizvodnji za 10 posto.
    – Smanjena je upotreba vode za 22 posto na lokacijama na kojima je ona deficitarna.
    – Smanjen je otpad u proizvodnji za 13 posto.
    – Eliminisano je 59,600 tona abalaže, sa ciljem da se do 2020. eliminiše predviđenih 65,000 tona.
    – Kroz Harmony, naš program održive nabavke pšenice, planira se da se obuhvati 100 posto biskvitnih brandova u EU do 2022.
    – Cocoa Life program je ukljucio 140,000 farmera u 1,400 zajednice do kraja 2018. 43 posto kakaa koji se koristi u našim brendovima čokolade, uključujući Milka and Cadbury Dairy Milk dolazi iz ovog programa i Milka je postala jedan od naših voljenih brendova, u kojem se nalazi kakao koji potpunosti potiče iz Cocoa Life-a.
    – 15 posto jaja koje nabavljamo na globalnom nivou u 2018. je iz slobodnog uzgoja kokošaka; na planiranih 100 posto ćemo biti U.S. i Kanadi do 2020., a u ostatku sveta d 2025.*
    – 18 posto smanjenja u Total Recordable Incidents (TRIs) i 11 posto smanjenja Total Incident Rate (TIR) za sve naše zaposlene.
    – Postigli smo da 100 posto eksternih proizvođača i dobavljača bude sertifikovano pri Global Food Safety Initiative Scheme.

    • Mindful Snacking: razvijanje novih mogućnosti za grickanje; razvijanje portfolia sa više mogućnosti; uspostavljanje navika u grickanju sa fokusiranjem na uživanje u svakom zalogaju i pokretanje inovativnih partnerstava koji doprinose našem uticaju.
    – Postigli smo naš cilj da 15 posto neto prihoda dolazi kroz kontrolu porcija grickalica, odvojeno upakovanih po 200 kalorija ili manje.
    – Poboljšanje nutritivnog profila naših najprodavanijih brendova, kroz smanjenje nivoa šećera za 1 posto u Milki i Oreu i smanjenje nivoa zasićenih masti za 1 posto i natrijuma za 0.9 posto u ukupnom globalnom potfoliju.

    • Dodeljeno je 95 posto naših investicija od 50 miliona USD u partnerstva sa zajednicama koje se bave zdravim životom, što utiče na živote million i po dece širom 18 zemalja za edukaciju o nutritivnim vrednostima i upućivanje na fizičke aktivnosti i konzumiranje voća i povrća.
    Mondelēz International ostaje na globalnom nivou angažovan u područjima u kojima se može napraviti najveći uticaj i naveo je svoje ciljeve do 2025. u održivom lancu snabdevanja, pružajući mapu puta u godinama koje predstoje. Ciljevi uključuju:
    – Smanjenje našeg uticaja na životnu sredinu, obavezujući se da će sva ambalaža biti reciklirajuća do 2025.
    – Razvijanje Cocoa Life programa tako da će do 2025. svi brandovi čokolade imaju u sebi kakao nabavljen iz programa.
    – Minimiziranje otpada od hrane, end to end emisija CO2 i prioritetno korišćenje vode do 2025.
    – Rast proizvoda koji imaju kontrolu porcije na 20 posto globalnog neto prihoda do 2025.
    – Informisanje o iznosu porcija čime se podiže svest o prozvodima na svim pakovanjima globalno do 2025.
    • Rast u budućnosti grickanja kroz doprinos od 100 miliona USD našeg prihoda do 2022. godine.
    • Stvaranje i nastavak ulaganja u osnaživanje i dobrobit zajednica kroz programe i partnerstva međunarodne fondacije Mondelēz International.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE