Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Promocija, Mirjana Bobić Mojsilović

    Održana promocija zbirke priča „Bolji izbor“ sa Mirjanom Bobić Mojsilović

    U prostorijama Delfi knjižare u SKC-u, pred velikim brojem predstavnika medija, održana je promocija zbirke priča „Bolji izbor“ u izdanju Lagune, koju je uredila Mirjana Bobić Mojsilović.

    Kako svako od nas može da napravi bolji izbor, da li je to težak put ili prelepa avantura, koliko znači podrška i da li su promene način da rastemo i postajemo bolja verzija nas samih, samo su neka od pitanja kojima se bavi ova knjiga.

    „Bolji izbor“ je rezultat saradnje IQOS brenda, Lagune kao jedne od najvećih izdavačkih kuća u zemlji i autorke brojnih bestselera, čuvene novinarke i TV lica, Mirjane Bobić Mojsilović.

    Mirjana Bobić Mojsilović je uz pomoć ličnih ispovesti korisnika, prošla kroz sopstveno IQOS putovanje i od ovih priča sačinila knjigu koja treba da služi kao pomoć i podrška svima onima koji i sami žele da načine bolji izbor.

    „Mene je rad na ovoj knjizi, zajedno sa početkom mog bezdimnog putovanja, doveo u red. Pokazao mi je da je promena moguća i da je daleko lakše nego što sam na početku mislila. Uz ove dragocene ispovesti i iskustva korisnika, nisam doživela nikakvu veću krizu, rad na ovoj knjizi mi je neviđeno pomogao, zabavio me je i što je najlepše, promenila sam sopstvene navike, sopstveni život pa ako hoćete, i sopstvenu filozofiju“, izjavila je Mirjana Bobić Mojsilović.

    Promocija, Mirjana Bobić Mojsilović

    Promocija, Mirjana Bobić Mojsilović (LiveProduction studio)

    Svoja iskustva na promociji je podelila i Tamara Aleksić, pobednica casting call-a i učesnica globalne kampanje “Lice svetske IQOS zajednice”.

    „Želela sam veliku promenu na bolje, ali bez odricanja od voljenih rituala i uživanja u njima, poput prve jutarnje kafe. I uspela sam da napravim kvalitativnu promenu prelazeći na manje štetne alternative, a osećaj uživanja je ostao nepromenjen. Učinila sam mnogo za sebe, a sada se trudim da to isto učinim i za svoje voljene, koji ne žele da prestanu da puše, a kojima je potrebna podrška kako bi i sami načinili ovaj bolji izbor“, izjavila je Tamara Aleksić.

    Kompanija Philip Morris je dug niz godina posvećena misiji stvaranja sveta bez duvanskog dima i adresiranju uticaja pušenja na zdravlje, nuđenjem alternativa koje su bolji izbor u odnosu na nastavak pušenja. Sledeći tu viziju IQOS kao vodeći brend kompanije Philip Morris, lansiran je na tržište Srbije pre više od 6 godina.

    „Pored svih inovacija i revolucije koju smo napravili sa IQOS brendom na našem tržištu, IQOS zajednica ostaje za nas nešto najznačajnije. Zahvaljujući Mirjani Bobić Mojsilović, koja je i sama donela odluku da napravi bolji izbor, našim IQOS prijateljima i Laguni, pred nama je zbirka autentičnih priča. Umećem urednice, ispisana je na zanimljiv i zabavan način i verujemo da će „Bolji izbor“ biti podrška mnogima koji i sami žele da naprave neke pozitivne promene u svom životu. Za one koji ne žele da se odreknu nikotina, ovo će biti podrška za ulazak u svet bez duvanskog dima“, izjavio je Nenad Mirković, direktor marketinga i digital-a kompanije Philip Morris.

    Knjiga „Bolji izbor“ je namenjena samo punoletnim pušačima koji ne žele da se odreknu duvana i nikotina, kao pomoć i podrška da donesu bolji izbor za sebe.

    Izvor: BIZLife

    Foto: LiveProduction studio

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE