Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Miloš Biković- zaštitno lice kampanje Er Srbije

    Glumac Miloš Biković zaštitno je lice nove marketinške kampanje nacionalne avio-kompanije Er Srbija.

    Pod sloganom „Svaki put po tvojoj meri“, kampanja putnicima predstavlja sve pogodnosti personalizovanog putovanja Er Srbijom.

    “Novom kampanjom želimo da upoznamo naše putnike sa brojnim opcijama koje su im na raspolaganju kako bi u potpunosti personalizovali i putovanje kreirali po svojoj meri. Smatramo da smo pronašli pravi način da nadmašimo očekivanja kada je reč o iskustvu putovanja srpskom nacionalnom avio-kompanijom. Nastavićemo da unapređujemo svoju uslugu u skladu sa željama i potrebama putnika, istovremeno negujući ono po čemu smo prepoznatljivi, poput tradicionalnog srpskog gostoprimstva“, izjavio je generalni direktor Er Srbije Dankan Nejsmit.

    Milošu Bikoviću povereno je nekoliko glavnih uloga u novoj kampanji Er Srbije za koju je siguran da će se veoma dopasti putnicima.

    “Veliko mi je zadovoljstvo što sam imao priliku da od redovnog korisnika usluga Er Srbije postanem njihovo zaštitno lice i ovom kampanjom pomognem putnicima da bolje razumeju tarifni sistem naše nacionalne avio-kompanije. Oduvek volim da letim, a zbog prirode posla avioni su mi postali redovno prevozno sredstvo. Er Srbija je, evo već pet godina od njenog osnivanja, uvek bila moj izbor, pre svega zbog ljubaznog i predusretljivog osoblja koje uslugu podiže na jedan sasvim novi nivo“, naveo je popularni glumac.

    Putnici Er Srbije mogu da biraju između četiri tarife pri rezervaciji letova – Economy Light, Economy Standard, Economy Comfort i Business All Inclusive – koje se razlikuju u odnosu na dozvoljeni prtljag, fleksibilnost u vezi sa promenom datuma putovanja i dodatnim uslugama koje se mogu prilagođavati. Nakon izbora tarife, u bilo kom trenutku pre leta, putnici nacionalne avio-kompanije mogu da kupe i dodatne usluge kao što su prioritetno ukrcavanje, rezervacija željenog sedišta ili pristup Premijum salonu. Brojne mogućnosti i široki asortiman kreirani su i unapređeni kako bi svaki putnik mogao da putuje Er Srbijom svaki put po svojoj meri.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE