Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fejsbuk

    Meta otvara svoju prvu prodavnicu

    Matična kompanija Fejsbuka i Instagrama najavila je da će otvoriti Meta Store 9. maja. Meta prvi put direktno potrošačima prodaje svoje fizičke proizvode, uključujući Quest 2 slušalice za virtuelnu stvarnost i Portal uređaj za video-pozive.

    Prodavnica će takođe nuditi demonstracije pametnih naočara Ray-Ban Stories koje su razvijene u saradnji sa Ray-Ban-om. Međutim, kupci koji žele da ih kupe biće upućeni na Ray-Ban veb lokaciju da to urade, saopštila je kompanija.

    Za razliku od Apple Store-a, zasad će postojati samo jedna Meta Store, i biće smeštena u kampusu kompanije u Burlingejmu u Kaliforniji.

    Meta je najnovija velika tehnološka kompanija koja je otvorila maloprodajnu radnju kako bi predstavila svoj hardver. Google je prošle godine otvorio jednu takvu radnju u Njujorku. Microsoft je zatvorio svoje 83 prodavnice 2020. godine. Međutim, neke je rekonfigurisao kao „centre za iskustvo“ i počeo da prodaje proizvode u njima 2021. A Apple je svoje stotine prodavnica godinama učinio ključnim delom svog poslovanja.

    FILE – In this Tuesday, June 16, 2020 file photo, the sun is reflected on Apple’s Fifth Avenue store in New York. A European Union high court on Wednesday, July 15, 2020 ruled in favor of technology giant Apple and Ireland in its dispute with the EU over 13 billion euros, 15 billion US dollars in back taxes. (AP Photo/Mark Lennihan, File)

    Novo iskustvo za kupce

    Prodavnica, Meta Store, biće otvorena 9. maja. To je, delimično, pokušaj da se potrošači bolje upoznaju sa Metinim planovima za takozvani metaverzum. U pitanju je naučno-fantastični koncept koji predviđa, u suštini, impresivnu verziju interneta, na koju je kompanija potrošila milijarde dolara prošle godine preko Facebook Reality Labs.

    Meta je rekla da će prodavnica omogućiti ljudima da probaju različite proizvode. Uključiće VR prostor koji omogućava kupcima da isprobaju aplikacije poput Beat Sabre i Real VR Fishing. VR demonstracije će biti projektovane na ogromnom, zakrivljenom LED ekranu u prodavnici kako bi ih drugi mogli videti.

    „Meta prodavnica će pomoći ljudima da uspostave vezu sa načinom na koji naši proizvodi mogu da budu kapija u metaverzum u budućnosti“, rekao je šef Meta prodavnice Martin Gilijard u postu na blogu.

    VR naočare

    VR naočare (Pixabay)

    Budući da će prodavnica biti zasnovana na korporativnoj osnovi kompanije Meta, ona će takođe dati zaposlenima kompanije Meta „više mogućnosti da eksperimentišu i zadrže korisničko iskustvo u osnovi njihovog razvoja“, rekao je Gilijard.

    Meta je lider na malom, ali brzo rastućem tržištu za VR slušalice. Istraživač tehnološkog tržišta IDC procenjuje da je skoro 11 miliona VR slušalica isporučeno 2021. godine. To je skok od 96% u odnosu na 5,6 miliona isporučenih godinu dana ranije, rekao je menadžer istraživanja Jitesh Ubrani. Ubrani veruje da su Quest 2 slušalice činile 80% tih isporuka prošle godine.

    Još nije jasno da li Meta planira da na kraju odvede Meta Store dalje od Kalifornije, slično onome što je Apple započeo 2001. brzim predstavljanjem svojih Apple prodavnica širom sveta. Portparol kompanije Meta rekao je da kompanija nema detalje o tome da li bi mogla otvoriti nove radnje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta AP/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE