
Media Insights by Kliping: Telekom najveći oglašivaš u sektoru telekomunikacija u maju
Najzastupljenija kompanija iz sektora telekomunikacija u maju u oglašavanju u štampanim medijima i na nacionalnim televizijama bila je Telekom Srbija, koja je objavila 1.400 reklamnih poruka.
Najviše reklamnih poruka u prethodnom mesecu kompanije iz sektora telekomunikacija plasirale su u dnevnom listu Alo, a od televizija sa nacionalnom frekvencijom najveći broj oglasnih poruka imale su na TV Pink, pokazuje najnoviji izveštaj Agencije za analizu i praćenje medija Kliping.
Prema podacima Klipinga, o oglašavanju industrije telekomunikacija tokom maja, Telekom Srbija je na nacionalnim frekvencijama i dnevnim izdanjima imao 1.400 reklamnih poruka, A1 ih je imao 1.100 , Telenor 800, RTV Pink, odnosno promocija njihove nove platforme Apollon TV, takođe 800 i Globaltel 500 reklamnih poruka.
Kada je reč o udelu u ukupnom oglašavanju u dnevnoj štampi industrije telekomunikacija u top 5 dnevnih print izdanja, 22,35 odsto svih oglasa iz sektora telekomunikacija objavljen je u dnevnom listu Alo, zatim 15,29 odsto u Informeru, 13,53 odsto u Blicu, identično i u Večernjim novostima i Kuriru 11,76 odsto.
Kada je reč o udelu u ukupnom oglašavanju sektora na televizijama sa nacionalnom frekevencijom (top 5) 27,77 odsto oglašavanja industrija telekomunikacija imala je na TV Pink, 24,79 procenata na TV B92, na Prvoj 23,45 odsto, RTS-u 14,98 odsto i na TV Hepi 9,01 odsto.
Izvor: BIZLife
Foto: Kliping