Media Insights by Kliping: BANKARSKA industrija među PRVIH 5 oglašivača u štampi u avgustu
Prema podacima Agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom avgusta najviše se u dnevnim novinama oglašavala industrija telekomunikacija, a u toj industriji najviše kompanija MTS, identično kao i tokom jula.
Najviše reklamnih poruka u prethodnom mesecu moglo se videti u dnevnom listu Blic.
Prema podacima Klipinga izdvojenih posebno za BIZLife portal, industrija telekomunikacija imala je udeo u ukupnom broju plasiranih oglasa u dnevnoj štampi od 29,17 odsto, što je nešto manje nego što je imala tokom jula.
Nakon nje slede sportske kladionice, sa 14,46 odsto. Na trećem mestu nalazi se industrija osiguranja, a sledi je farmaceutska industrija, sa 9,31 i 7,35 odsto udela u ukupnom broju oglasa u dnevnoj štampi u julu.
Na poslednjem mestu nalazi se bankarska industrija koja je u štampi plasirala 6,62 odsto reklamnih poruka.
Za razliku od jula, u avgustu se, među prvih pet industrija, ne nalaze mediji.
U dnevnim novinama najviše oglasa imala je kompanija MTS, 28,68 odsto. Sledi je kompanija Soccer Bet (12,75 odsto), zatim DDOR osiguranje (3,68odsto), Zajačersko pivo (3,68 odsto) i UniCredit banka sa nešto manjim udelom (2,94 odsto).
Kada su u pitanju štampani mediji u kojima su se plasirale reklmane poruke tokom jula meseca, prednjači Blic sa udelom od 35,76 odsto. Nakon Blica slede Alo i Dnevnik sa 22,82 i 8,94 odsto, zatim Srpski telegraf (8,47 odsto) i na kraju Večernje novosti (7,29 odsto).
Izvor: BIZLife
Foto: Kliping, Pexels