Marko Vučetić, HelloWorld: Za više od remek-dela je potrebna konstantna težnja ka poboljšanju

Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa Markom Vučetićem, PR menadžer, HelloWorld.

Šta je za Vas remek-delo?

Remek delo za mene predstavlja nešto što izaziva snažne emocije i utiske, što se izdvaja po originalnosti i kreativnosti, što je izvedeno sa izuzetnom pažnjom i preciznošću, i što ima dugotrajni uticaj na društvo i kulturu.

Marko Vučetić, PR menadžer, HelloWorld

Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?

Tehnologije su same po sebi remek delo. Još veće remek delo je napraviti sajt koji će spojiti IT kadrove koji traže posao i kompanije koje traže kandidate – deluje da je to HelloWorld.rs.

Marko Vučetić, PR menadžer, HelloWorld

Šta je potrebno za više od remek-dela?

Da bi se postiglo više od remek dela, potrebna je konstantna težnja ka poboljšanju i inovaciji. Potrebno je ostati otvoren za nove ideje, učiti od drugih, i stalno raditi na unapređenju svojih veština. Potrebno je biti strastven i predan svom radu, i neustrašiv u istraživanju novih ideja.

Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

Mislim da će delovi industrije koje se tiču tehnologije i inovacija imati dugotrajnu vrednost, jer će nastaviti da transformišu način na koji živimo i radimo. Sa druge strane, neki trendovi koji su trenutno popularni, mogu biti prolazni, poput određenih stilova ili pristupa u dizajnu ili marketingu. Međutim, umetnost uvek ima vanvremensku vrednost i ona će uvek ostati važna u našim životima – kao dobra kamera na novim Xiaomi telefonima.

 

*Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

Izvor: BIZLife

Foto: Xiaomi

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE